Pagina 1 van 3
620 TI op marktplaats.
Geplaatst: wo aug 06, 2003 1:07 pm
door Mista T
Goeidag,
zat vandaag weer eens FF te surfen op marktplaats en daar kwam ik deze tegen:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=15
Als ik het zo lees is het dus een 600 met een 2 liter turbo geblazen.
Wilde ik daar de gegevens van opzoeken bij autotrader, staat ie er niet eens bij.
Hoe kan dit, import???
grtz
Geplaatst: wo aug 06, 2003 2:18 pm
door trampLe
waarschijnlijk duitsof belgisch daar worden de 620 ti 's vaker aangeboden... in NL nog niet eerder gezien....
Geplaatst: wo aug 06, 2003 4:00 pm
door Mista T
Heb de eigenaar gemaild en reactie gekregen,
het is een auto die in luxembourg staat en de eigenaar is bezig om hem in nederland te importeren. Dit is ook de 2e eigenaar. Hij regelt dan verder alles.
Geplaatst: wo aug 06, 2003 4:02 pm
door trampLe
wel een leuke auto!
jammer dat die niet in NL geleverd zijn...
Geplaatst: vr aug 15, 2003 2:59 pm
door pagan
Arg, moordwagens. Je kan ze naar Brits voorbeeld opkietelen tot meer dan 320pk.

Geplaatst: vr aug 15, 2003 3:26 pm
door Järv
Inderdaad "Argh" ... waarom heb ik nou nooit 7500,- euries als ik ze nodig heb

Geplaatst: vr aug 15, 2003 3:32 pm
door pagan
Waarom betaal jeje in belgië blauw aan zo'n wagen? Anders wist ik t wel.
Geplaatst: vr aug 15, 2003 3:46 pm
door Järv
Beuh ... die zou toch hetzelfde moeten kosten als een 620 ?
(afgezien van de aanschaf dan natuurlijk)
Geplaatst: vr aug 15, 2003 4:04 pm
door Silly CVT
Beste heren.....
Ik durf er geen tijd aan te hangen maar ik heb (hoop ik soon) nog een 2.0ltr 16v Turbo motor over.... Voor de hoogste bieder that is.. 
Geplaatst: vr aug 15, 2003 4:22 pm
door Acid
Euhmzzgrmbbll........220GTi turbo?? Mja, przzzzzz lekkerzzzzzz VROEM...
Geplaatst: vr aug 15, 2003 4:55 pm
door Järv
Hmm .... klinkt leuk
Als dat incl draadboom, computer e.d. is ... aan wat soort bedrag zit je dan te denken?
Ennûh ... hoeveel km's heeftie weg en het belangrijkste .. wat voor versnellingsbak zit erbij?
Cheers,
Dennis

Geplaatst: vr aug 15, 2003 7:19 pm
door pagan
Rover schreef:Beuh ... die zou toch hetzelfde moeten kosten als een 620 ?
(afgezien van de aanschaf dan natuurlijk)
Jullie takssysteem is blijkbaar op een andere leest (gewicht niet) geschoeid dan de onze. Wij betalen taksen en verzekeringen op het aantal pk's van de wagen. 320 is dus veeeeeel duurder dan die 105 (d8 ik) van mijn diesel. Plus dat ding verbruikt veel meer en de diesel is echt wel goedkoper - maar saai

(vond mijn 1.3 Fiesta zelfs leuker, hoewel die veel trager was).
SillyTC schreef:Beste heren.....
Ik durf er geen tijd aan te hangen maar ik heb (hoop ik soon) nog een 2.0ltr 16v Turbo motor over.... Voor de hoogste bieder that is.. 
Zou ik wel willen, maar door dat leuke systeem van hierboven is engine swap verboden. No way dat ie met een ander type motor de technische controle doorgaat. Lukt in princiepe zelfs niet met niet standaard velgen. Zucht.
Grtz
Geplaatst: vr aug 15, 2003 9:52 pm
door Järv
Yep .. wegenbelasting gaat op gewicht en brandstof .. en de verzekering op nieuwprijs en gewicht.
Je kan dan zelf bepalen of je je velgen/spoilers/radio en de hele reut wil mee verzekeren.
Dus het is hier niet zo idioot als in engeland dat bals je striping op je auto plakt dat de verzekering duurder wordt.
Zeg met die tech-controlle ... hoe doen al die gasten dat dan met die getunde wagens het dan in belgië??
Cheers,
Dennis

Geplaatst: za aug 16, 2003 1:19 am
door Riesh68
Die zijn dagen bezig met alles verbouwen voor ze naar de keuring kunnen. Ik ken er een paar vij mijn oude peugeot clubje die 2 dagen bezig zijn voor ze door de keuring komen.
Geplaatst: za aug 16, 2003 10:43 am
door Järv
Je wil dus zeggen dat die gasten voordat ze naar de keuring gaan alle tuning zooi er af halen, orginele velgen er weer onder zetten, booskijkers verwijderen, orginele vering er weer onder zet, de ouwe uitlaat weer monteren etc etc ??
Wat een gekke regels hebben ze toch in sommige landen

Geplaatst: za aug 16, 2003 2:46 pm
door pagan
idd, aan mijn Fiesta had ik steeds 2 dagen werk om m weer in een staat te krijgen dat ie kan gekeurd worden. Leuk is anders, maar das tegenwoordig de enige manier in België om zonder problemen gekeurd te worden. Z hebben t hen gemakkelijk gemaakt, alles dat niet standaard is is verboden, tenzij met de nodige papieren van de constructeur (niet je dealer). En welke constructeur gaat papieren uitschrijven voor spullen waaraan de firma niks verdiend heeft.
Haat de nieuwe keuringswet (vooral omdat ze wekelijks veranderd - apeland), maar daar hebben we t misschien zondag over.
CU sunday.