compatibiliteit 600-accord

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
arthur623

compatibiliteit 600-accord

Bericht door arthur623 »

hoi

er zijn voor een honda accord qua uitlaat en andere tuning meer spullen te verkrijgen dan voor een 600.

Op marktplaats bied iemand bijvoorbeeld nieuwe sporteindempers voor een honda accord uit 92-98. Die hebben hetzelfde onderstel en motorblok etc als een 600 uit die periode, zijn die dempers dan dus ook geschikt voor een 600?
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

met een hamer past alles ;)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
arthur623

Bericht door arthur623 »

ja maar als een einddemper op een accord past, past het dan in principe zonder aanpassingen op een 600?
arthur623

Bericht door arthur623 »

op marktplaats bied iemand dus de volgende universele dempers aan, die daarna met een verloopstuk passend gemaakt kunnen worden. Zien er goed uit, en toch dik 200 euro goedkoper dan een niet universele einddemper...dus de kosten van passend maken haal je er wel uit.

Hij bied de volgende types aan, varierend van 79 tot 99 euro, waarbij de laatste een regelbare sound heeft. Ik ga voor de laatste of de eerste denk ik. Toevallig iemand van het forum omgeving zuid holland die zon ding er tegen vergoeding voor me onder wil zetten?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Als ik deze dinge zo zie, zit er verder nix aan.. Dat wil zeggen dat je zelf de hangpunten e.d. moet maken.. Trouwens die bovenste heb ik ook al marktplaats zien staan.. Lijk me erg veel op een skytune achterdemper... Moet zeggen dat dat ook mijn idee is om er zo'n soort demper onder te hangen... In combinatie met CAT BACK system..... Toch maar eens informeren bij ATEC..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
arthur623

Bericht door arthur623 »

met hangpunten maken, bedoel je dan dat je die ook aan de demper met lassen, of zou dat wel met klemmen kunnen die aan de al bestaande hangpunten bevestigd worden?
Plaats reactie