Pagina 1 van 3
ZT 260
Geplaatst: do sep 08, 2005 12:50 pm
door Frekkel
wat zouden jullie doen als je de kans krijgt voor een héééél mooie prijs de ZT 260 te kopen??
Rekening houdend met een éénmalige inverkeersstelling van 4900€ en een jaarlijkse taks van 1800€. + verzekering die best meevalt.
wat denken jullie dat de ZT 260 binnen 5 jaar waard zal zijn? gaat de prijs in vrije val? of wordt het een gegeerd object.
en wat met wisselstukken, omdat hij redelijk veel niet gemeen heeft met de andere modellen.
en hou zit het met onderhoudskosten e.d.
die v8, is het een teer blokje? dat hij achterbanden eet heb ik al gemerkt, ben ik me dan ook van bewust.
vertel me eens wat meer a.u.b.
Geplaatst: do sep 08, 2005 11:02 pm
door Bart-K
denk dat de V8 modellen van Rover en MG collecters items gaan worden! alleen al omdat er zo weinig van zijn geproduceerd.
Die V8 krijg je echt niet kapot, omdat niet de hele capaciteit benut word staat het allemaal niet zo onder druk. (blok kan veel meer hebben)
Minpuntje is de airco, hebben wij regelmatig problemen mee.
Geplaatst: do sep 08, 2005 11:04 pm
door Frekkel
denk dat de airco toch niet echt vaak zal opstaan. later is het misschien nog interessant om hem naar nederland te voeren, misschien zijn er ier wel die dan interesse zullen hebben.

Geplaatst: vr sep 09, 2005 7:45 pm
door 216 driver
Past een MG-R V8 in een 200 mk3 ?

:P
Zo'n V8 geeft me echt zo'n kick als je dat geluid hoort

Geplaatst: vr sep 09, 2005 9:01 pm
door floris
Bart220 schreef:
Minpuntje is de airco, hebben wij regelmatig problemen mee.
ja wij ook maakt een pokken kabaal
en hou er rekening mee dat jij elke 8050km voor een beurt moet
Geplaatst: vr sep 09, 2005 9:26 pm
door Frekkel
wrom 8050??
10.000 niet goed
Geplaatst: za sep 10, 2005 9:16 pm
door Bart-K
dat krijg je met die amerikaanse motoren, zijn nou eenmaal raar

Geplaatst: zo sep 11, 2005 2:20 pm
door floris
dat is 3 keer zo veel als de 75
want die is 24150km
Geplaatst: zo sep 11, 2005 4:36 pm
door 118GTR
waarschijnlijk precies 5000 mijl, en alleen de eerste keer.
Dat oude mustangblok loopt waarschijnlijk de eerste 500.000 kilometer zonder onderhoud.
Geplaatst: zo sep 11, 2005 5:15 pm
door Frekkel
de proefrit is aangevraagd, als die wat meevalt...

Geplaatst: zo sep 11, 2005 6:39 pm
door Dutch
118GTR schreef:Dat oude mustangblok loopt waarschijnlijk de eerste 500.000 kilometer zonder onderhoud.
Zo zo 500.000 dat is veel dan bespaar je al heel wat op je grote/ kleine beurt kosten

(en VW trots dat ze die nieuwe diesel maar om de 30.000km voor een beurt in de garage moeten hebben)
Geplaatst: zo sep 11, 2005 10:51 pm
door 118GTR
was als grapje bedoelt, maar dit soort blokken zijn wel extreem betrouwbaar.
Geplaatst: zo sep 11, 2005 11:42 pm
door Bart-K
@Frekkel: hoop dat je tijdens die proefrit geen haast hebt met schakelen

Geplaatst: ma sep 12, 2005 12:39 am
door Frekkel
heb ik al wat van gelezen ja. afwachten wat dat geeft.
nu moet ik wel zeggen dat ik me daarover soms vragen stel bij het lezen van autotests. denk dat die journalisten beetje teveel bmw en zo gereden hebben. ik hou juist van zware bediening. zo voel je ten minste dat je aan het autorijden bent. ik krijg wat van die slappe koppelingspedaaltjes zoals bv bij peugeot.
en mijn brm in eerste of achteruit krijgen is ook niet altijd een pretje. maar das fijn
Geplaatst: wo sep 14, 2005 5:37 pm
door Frekkel
vandaag ritje gemaakt.
die sound doet je glimlachen, de gehele wagen versnelt je hartritme.
fantastische kar.
pa vond het zowaar ook fantastisch, veel kans dus dat ie er komt.
en die versnellingsbak is indd iets raar, niets irritant, gewoon een kwestie van gewenning. Zwaar, maar toch gevoelig
en met 410 Nm aan koppel moet je ook niet altijd als een gek terugschakelen.
Geplaatst: vr okt 14, 2005 12:40 pm
door Frekkel
en... tromgeroffel... vandaag hebben we toegezegd. met een beetje geluk staat er volgende week een V8 te ronken op ons hof.
