mistlampen

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
lobster 214 si

mistlampen

Bericht door lobster 214 si »

Ik ben al even opzoek naar een setje mistlampen ik heb ze nog niet gevonden trouwens :(

maar nu wil ik wel weten of er wel kabels liggen anders heb ik strax voor niks mistlampen gekocht.

het gaat om mijn 214SI uit 97

alvast bedankt!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Nee, in de mk3 200 ligt standaard geen bedrading voor de mistlampen. Dat zal je dus zelf nog moeten regelen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
lobster 214 si

Balen..

is dit een lastige klus??

tnx!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ligt eraan of je de originele bedrading voor de mistlampen kan bemachtigen. Als je die hebt is het alleen een kwestie van de kabel trekken, een extra relais bijsteken (die heb je nl. ook nog nodig) en de schakelaar voor de mistlampen in je dashboard steken.

Heb je de originele bedrading niet, dan zal je die zelf moeten maken. Wat lastiger, maar moet ook wel te doen zijn.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
lobster 214 si

ik zal er s achteraan gaan bedankt voor je reactie!
216 driver

Bericht door 216 driver »

Mistlampen kan je best goedkoop krijgen via ebay uit Engeland, zit meestal geen bedrading bij.

Ik heb die bedrading hier wel liggen maar nog geen zin gehad in dat geklooi met die draden en dat van dat extra relais wist ik nog niet Striker :?:
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Is best gemakkelijk zelf te doen hoor, een neef van me had ze toen ook in me 200 gezet in een middagje tijd...
Plaats reactie