alarm af fabriek / alarm volgens scm

Plaats reactie
frances2

alarm af fabriek / alarm volgens scm

Bericht door frances2 »

wie heeft ervaring met zg 'uitbreiden' van alarm af fabriek naar alarmklasse 2 volgens scm normen? inbouwbedrijven willen het huidige alarm compleet vervangen ,kosten E700. heb begrepen dat dit niet nodig is..maar welk bedrijf zou dit willen doen
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Zoek een andere verzekering want dit is onzin, vaak wordt men geconfronteerd met de "alarm kwestie" maar de F/TF heeft al een geweldig klasse 2 systeem aan boord echter zonder SCM. Er is (was?) wel bij de dealer een soort van bewijsje aanwezig dat het alarm aan bepaalde eissen voldeed.
frances2

Bericht door frances2 »

geen verzekering te vinden die geen scm vereist.inmiddels bij anwb verzekerd voor klasse 2. mijn dealer vraagt E700 voor zg vervangen van huidige alarm..
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

ik ben bij de europeese verzekerd
daar vragen ze ook klasse 3 maar in het aanvraagformulier heb ik gewoon fabrieksaf alarm aangevinkt en ik ben gewoon verzekerd dus voor de rest zoeken ze het maar uit. ;)
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Ik kan je garandeeren dat niemand die een nieuwe TF koopt (kocht) naar een inbouwcentrum voor een SCM alarm is gereden (zou een bak zijn!) Gewoon even doorzeuren en desnoods een "dealerforumlier" van het normale alarm opsturen werkt in alle gevallen bekend bij mij. Ik ken één iemand anders die een SCM alarm (extra) liet inbouwen en de werking was een drama. Het origineel zit geïntegreerd, dat kun je er niet zomaar uit trekken.
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Max

Bericht door Max »

De ZLM nam genoegen met een verklaring van de garage...daar hebben ze een formulier voor ofzo die mijn garage destijds verzonden heeft naar de ZLM toen ik de MGF had gekocht......met de komende auto zal dat waarschijnlijk wel weer gevraagd gaan worden door de ZLM maargoed...dat hoor ik dan volgende week vrijdag wel als ik al het kenteken en de meldcode moet gaan doorbellen.....en dan zal mijn garage die stukken ook wel weer verzenden eventuee......wat duurt wachten toch lang...zucht....
frances2

Bericht door frances2 »

bedankt voor de reacties mn mg xpower.heb verklaring van een garage gekregen en na wat aandringen ging de verzekeraar akkoord.
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Mooi zo :mrgreen:
Plaats reactie