Nu wil ik daar een beetje mee gaan experimenteren op een oud bakkie om te kijken of ie t trekt, maar ik kan t niet meer vinden!
Hebben jullie zoiets misschien nog in je bookmarks? Of kunnen jullie het vinden? Ik zie t nergens meer!
Zeg dan dat je mappen zoekt, ik heb ze voor Destinator liggen: van Zuid Italie t/m Noorwegen en nog meer landen waar mijn Rover nooit gaat komentummeke schreef:tnx zal ik even kijken..
Heb op dit moment destinator europa bijna binnen..
En m'n 7" touchscreen tft is vandaag ook aangekomen, dus het schiet op..
Alleen eigenlijk nog een iets betere pc regelen voor een mooie prijs, want die Celeron 500 die hier nu staat wil niet zo erg meer geloof ik..
VIA kondigt VoomPC-barebone voor in de auto aanChipsetfabrikant VIA en de fabrikant van kleine computers Mini-Box hebben de VoomPC-familie aangekondigd. Deze kleine barebones zijn primair bedoeld om in een auto te plaatsen. De beoogde gebruikers zijn daarom veeleisende autobezitters of beroepsmatige autogebruikers zoals politieagenten die tijdens het rijden over veel informatie dienen te beschikken. De VoomPC bestaat uit een energiezuinige VIA C3-processor, een VIA EPIA Mini-ITX moederbord en de Mini-Box M1-ATX 12V-voeding. Ingeschakeld consumeert de minicomputer met 15 à 30 watt minder energie dan het parkeerlicht van een auto.
De VoomPC is 21 centimeter breed, 25 centimeter diep en 6,7 centimeter hoog. Het EPIA-moederbord biedt een USB2.0- FireWire-poort, een netwerkaansluiting, een PCMCIA Cardbus type I en II interface voor bijvoorbeeld een WiFi-kaart, een S-Video- en een VGA-uitgang en een onboard zeskanaals geluidskaart. De voeding zorgt er daarnaast voor dat de barebone de accu van de auto niet overbelast, en schakelt zichzelf daarom uit wanneer het voedingsniveau van de accu onder de elf volt komt. De kosten van het kleinood liggen - afhankelijk van de uitvoering - tussen de 300 en 400 dollar.