Pagina 1 van 1

Werking CVT Rover 200 SI 1600 eaton 1999

Geplaatst: ma aug 15, 2005 7:11 pm
door dickverkaik
?????????????

Geplaatst: di aug 16, 2005 11:42 am
door Bart-K
cvt schokt altijd bij het wegrijden, ook als je schakelt naar D of R voel je een schok. is helaas een eigenschap van deze bakken.

Geplaatst: di aug 16, 2005 11:47 am
door 118GTR
tja dat is een keuze geweest van Rover, net zoals de kruipneuging van de cvt.

Dat wilde ze doen om hem op een normale automaat te laten lijken, waarom ze dat dan weer wilden is voor iedereen een groot raadsel.

cvt schokt altijd bij het wegrijden

Geplaatst: wo aug 17, 2005 9:10 pm
door dickverkaik
Bart220 schreef:cvt schokt altijd bij het wegrijden, ook als je schakelt naar D of R voel je een schok. is helaas een eigenschap van deze bakken.
Het schokkken of de schok treedt op als het gaspendaal wordt ingetrapt en er even een zwaar punt (weerstand) voelbaar is bij het intrappen van het gaspendaal tijdens het langzaam weg rijden. Is dit normaal of is er iets anders aan de hand?

Geplaatst: do aug 18, 2005 2:50 pm
door Bart-K
voor zover ik weet is dit normaal.