mgf ophogen.

Plaats reactie
110% rockford!!!

mgf ophogen.

Bericht door 110% rockford!!! »

hallo, ik ben nog vrij nieuw hier maar ik heb een verlaagde mgf gekocht uit duitsland maar hij is te laag.
elke drempel die ik neem of een weg die iets te bol loopt raak ik de onderkant van de auto. :(

heeft iemand een idee hoe je de auto kunt verhogen?

en mijn velgen(16") raken bij uiters links/rechts de bakken.
nu had ik iets gehoord over stuurrestrictors klopt/kan dit?

alvast bedankt.
Max

Bericht door Max »

Een orginele mgf zoals ik heb moet na een jaartje of 2 of 3 weer opgehoogd worden in de garage met een bepaald soort groenige vloeistof....pas nog laten doen omdat ik ook elke drempel weer ramde....in de 3 en een half jaar dat ik mijn auto heb is dit dus al 2 keer gedaan.......en heb in het verleden al eens een stang aan gort gereden.....en das zonde van het geld..... Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt technisch ben maar onder het vooronder zit een zwarte kap net achter het ruitenvloeistofreservoir die er dan afgehaald wordt en daar zitten dan de ventielen links en rechts voor de bolveringen waarop dat apparaat wordt aangesloten en dan de linker en rechterkant van de auto kan oppompen...geen idee hoe het met een verlaagde mgf inelkaar steekt maar zoals ik hierboven heb omschreven zit het bij mijn auto iig in elkaar....

groeten Max
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Een MGF heeft een hydralystic veer systeem. En die kun je idd bijvullen(of leeg laten lopen als je hem wilt verlagen)

Echter hoe minder druk hoe slapper de ophanging.

Op laten pompen kan vrijwel alleen bij de dealers, omdat zij de enige zijn met een geschikte pomp.

p.s. ik heb zo'n pomp :mrgreen: , de rover's 100 maken namelijk gebruik van hetzelfde systeem.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

hij zal het eens niet hebben :mrgreen:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

ok,thanks.

weet je heel toevallig ook wat het ong. kost?
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

€28,- ex BTW per kant staat ervoor :shock: Maar als je goed met ze praat willen ze het op een onbewaakt moment zelfs wel eens voor niks doen :lol:

Mini (de auto) garages kunnen het overigens ook. Ik ken ook kwikfits die het voor je doen maar die dwazen doen het met gewone perslucht. (eerlijk waar) :lol:
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

ok, dan zal ik maar niet langs fixniks gaan dan.
thanks. :)
Plaats reactie