versterker

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
eggbert

versterker

Bericht door eggbert »

hey vandaag heb ik den tweede handse versterker van Pagan over gekocht. Nu vroeg ik mij af aangezien de versterker 190 wrms per kanaal levert en ik nu mijn woofer van 350 wat op één kanaal aangesloten heb ofdat ik hem niet beter gebrugd kan leggen.
Der is maar één probleem, één van de uitgangen is kapot (wist ik al voor ik hem kocht) maar nu vroeg ik mij af of ik die uitgang wel nodig heb als ik gebrugd werk. Daarmee een schemake

Afbeelding

de woofer speelt nu trouwens schitterend op één kanaal maar als ik alles op het maximum zet heb ik nog niks van vervorming of zo dus ik denk dat hij die 350 wrms (gebrugt) van de versterker wel aan kan

oh ja en bij de linkse '+' out staat in het klein BTL en bij de rechtse '-' out staat er ook btl; die btl staat eveneens vermeld bij de linkse kanaal ingang
216 driver

Bericht door 216 driver »

Die kapotte is de ingang van tulp kabel (rca) ? Volgens mij heb je dat niet perse nodig.

Ik heb ook een 2 kanaals versterker en heb maar 1 setje rca kabels ingeplugd.
eggbert

Bericht door eggbert »

nope die kapotte is de uitgang van mijn versterker naar een woofer
216 driver

Bericht door 216 driver »

Is het alleen de min ? dan kan je de plus pakken van dat kanaal waar de min stuk is en de min van het andere kanaal gebruiken.

Volgens mij valt dat nog wel te maken die min aansluiting.
eggbert

Bericht door eggbert »

thanx!!
Plaats reactie