probleem ruitenwissers
probleem ruitenwissers
Hallo allemaal hier op het forum. Sinds 2 dagen trotse bezitster van een 45 diesel uit 2000. Helaas geen goed begin, maar misschien weten jullie hier een (de) oplossing.
Bij contact aanzetten gaan voor en achter (5 drs) de ruitenwissers aan. Zodra de motor liep was het over, echter vandaag gingen ze niet meer uit. Lastig hoor. Dealer gebeld, kan daar pas WOENSDAG terecht. Rotterdam. Als noodoplossing kon ik de zwevende zekering van de wisser eruithalen en de achterwisser zolang verwijderen. Kennisje ff laten doen. Nu echter brand op het dashboard het lampje voor motormanagment 1. Ben nu toch wel een beetje angstig geworden. Zekering terugplaatsen helpt het lampje niet, blijft aan. Wie weet of herkend dit en kan mij geruststellen, of juist niet dus. Groetjes Anka.
Bij contact aanzetten gaan voor en achter (5 drs) de ruitenwissers aan. Zodra de motor liep was het over, echter vandaag gingen ze niet meer uit. Lastig hoor. Dealer gebeld, kan daar pas WOENSDAG terecht. Rotterdam. Als noodoplossing kon ik de zwevende zekering van de wisser eruithalen en de achterwisser zolang verwijderen. Kennisje ff laten doen. Nu echter brand op het dashboard het lampje voor motormanagment 1. Ben nu toch wel een beetje angstig geworden. Zekering terugplaatsen helpt het lampje niet, blijft aan. Wie weet of herkend dit en kan mij geruststellen, of juist niet dus. Groetjes Anka.
Laatst gewijzigd door Anka op do jun 16, 2005 10:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
Hya Anka,
Welkom hiero op www.MG-R.nl
Bij Lievaart kan je je rover wel brengen hoor, goed volk daar.
Pas geleden stond er trouwens nog een hele speciale rover bij hullie.
cheers,
Dennis
Welkom hiero op www.MG-R.nl

Bij Lievaart kan je je rover wel brengen hoor, goed volk daar.
Pas geleden stond er trouwens nog een hele speciale rover bij hullie.
cheers,
Dennis

Laatst gewijzigd door Järv op do jun 16, 2005 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
You can go fast ... but I can go anywhere.
45 diesel
Inderdaad puike service bij Lievaart, zaten best nog storingen in de aangeschafte 45 , maar alles opgelost, grote beurt en nieuwe APK erbij, hij kan er weer ff tegen. We hebben het momenteel erg druk met werk en kids, maar volgen z.s.m. foto's van de toet. Zal ik ook mijn profiel bijwerken.