rover 200 (1996) tweeters

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Tja, je had een foutje gemaakt. Je had 't nl. over DE club, maar dat klopte niet met de avatar. Heb dus maar ff gezorgd dat 't klopte ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Re: nog een paar liggen?

Bericht door peter3 »

Ramses schreef:Nog een paar wat liggen? tweeters? Eh, over over als in de zin van niet nodig?.....
Idd in de zin niet nodig, liggen in de weg/tas.
Geef maar even een pb en dan kun je ze krijgen.
Weet niet of ze nog werken zal er eens naar luisteren. ;)
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
feddesman

Bericht door feddesman »

Striker schreef:Tja, je had een foutje gemaakt. Je had 't nl. over DE club, maar dat klopte niet met de avatar. Heb dus maar ff gezorgd dat 't klopte ;).
:D :D :D eindelijk een mooie avatar .Feyenoord is DE club laat dat voorop staan.
Ramses

Bericht door Ramses »

Edgecrusher schreef: Helemaal, mee eens!
Straks ga je ook nog zeggen dat je MG/ Rover verpest met zo'n lelijk vlaggetje of sjaaltje!
Heh, dat hoef ik niet te zeggen, kom maar kijken (en huiver).
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Hoe ik het had gedaan in mijn rover 214:

De draden van de boxen voor achter de radio doorgeknipt en gesplitst. Zo heb ik de voorboxen gewoon nog aangesloten zitten, en daarbij extra nog de tweeters. Tussen de tweeters en de radio heb ik nog wel een klein filtertje zitten, die ervoor zorgt dat alleen de hoge tonen uit de tweaters kwamen, werkt perfect!!

ps de tweaters kun je gemakkelijk achter de deurklink aan de binnenkant voor doen. Daar zit al zon soort rastertje en met dubbelzijdige tape of een beetje lijm ken je je tweaters daar zo aan vastmaken. Die filters had ik gewoon in schuimrubber gedaan, en onder in de deurbak gelegd, zodat die niet konden gaan rammelen of beschadigen...
Plaats reactie