Mijn ijscokar...

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Arnie

Mijn ijscokar...

Bericht door Arnie »

Ik zal even uit de doeken doen wat ik momenteel in m'n britse vierwieler heb zitten.

We beginnen bij het begin uiteraard en dat is de DEH-P5100R tuner/cd van Pioneer...

Afbeelding

Tevens vanaf het stuur te bedienen met...

Afbeelding

Over naar de voorspeakers, deze zijn de standaard speakers waar deze auto mee geleverd is, wel heb ik er twee (tevens originele) tweeters in de daarvoor bedoelde plaatsen gezet. Zowel de voor- als de achterspeakers worden via de Pioneer gefilterd op 80Hz. Hierdoor kunnen de originele speakers prima meekomen.

Afbeelding

Van voor naar achter, van links naar... Achterin heb ik twee JBL GTO502 13cm (2weg) speakers in de originele plaatsen zitten.

Afbeelding
Afbeelding

Als je dan vervolgens de kofferbak opent zie je... niks :D Als subwoofer gebruik ik een actieve subwoofer (Pioneer TS-WX50A) die in het reservewiel is gemonteerd. (let niet op de zooi eromheen ;) )

Afbeelding
Afbeelding

Geen knallende en peperdure inbouw dus. Maar het klinkt wel lekker, en het valt niet op :roll:
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

ziet er netjes uit, lijkt wel origineel!!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Dennis

Re: Mijn ijscokar...

Bericht door Dennis »

Ziet er netjes uit hoor :)
Arnie schreef: Geen knallende en peperdure inbouw dus.
D'r is altijd wel iemand die extremer / harder / duurder gaat, maar tis jouw geld, en het zijn jouw oren, en jij moet er tevreden mee zijn en niet iemand anders :D
Fallout

Bericht door Fallout »

Netjes hoor!
Heel subtiel... ik ben eigenlijk ook naar zoiets opzoek.
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

amai, toch goed geluid en toch geen overvolle koffer.
Ik zit zelf ook wat te twijfelen, enerzijds wil ik een mooi ice isntall met mijn 15inch jbl woofer, met ledere en neon en plexi enzo, anderszijds wil ik zoveel mogelijk kofferruimte behouden :?

Wel netjes!
Plaats reactie