nu nog een paar onderdelen bij elkaar scharrelen en dan kan het uiterlijk verder aangepakt worden.
update..
update..
De zon schijnt weer, de kriebels komen weer..., en dus was het sleutelen geblazen. Heb me de laatste tijd met het interieur bezig gehouden, en ben begonnen met de buitenkant (spuiten zijstrips, velgen, skirts bemachtigd (alleen nog spuiten)) en ik rommel vrolijk verder

nu nog een paar onderdelen bij elkaar scharrelen en dan kan het uiterlijk verder aangepakt worden.
Ziet er netjes uit hoor
, persoonlijk had ik het niet bekleed met groen in het deurpaneel, ben wel benieuwd hoe je dat hebt bekleed .
Kon je dat gewoon lostrekken want kon niks vinden aan andere kant van het deurpaneel.
Zijn ook erg leuke kuipjes
.
Komen er ook nog side-skirts op ? is toch wel een must, is ook meteen veel sportiever gezicht.
edit: Las er ff overheen
je hebt dus al de side skirts.

Kon je dat gewoon lostrekken want kon niks vinden aan andere kant van het deurpaneel.
Zijn ook erg leuke kuipjes

Komen er ook nog side-skirts op ? is toch wel een must, is ook meteen veel sportiever gezicht.
edit: Las er ff overheen

Ziet er even mooi uit kerel! Ik vindt alle groene accenten wel erg gepast. leer van je seats zijn ook ergens neigent naar groen! Ziet er erg strak/gelikt uit.
Werken alle electrische verstel mogelijkheden van de stoelen ook?... En de ham-vraag hoe ben je er aan gekomen? En paste het een beetje?
Werken alle electrische verstel mogelijkheden van de stoelen ook?... En de ham-vraag hoe ben je er aan gekomen? En paste het een beetje?
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
het zijn inderdaad porsche kuipen. Heb ik op de sloop gevonden, er stond in de hoek nog een 968 s4 met..., groen leren kuipen. De kleur is helaas wat afwijkend, maar kan ze samen met mijn achterbank (laten) bekleden. De eleektrische bediening werkt perfect, gewoon een kwestie van stroom erop. (heb gelijk bij het verwijderen van de stoelen alle stekkers meegenomen.) de montage is vrij lastig, aangezien porsche de stoelen recht op de bodem monteerd, en rover natuurlijk weer niet. Maar met een paar plaatjes zat dat weer vast.
De stukken stof in de deurpanelen zitten gelijmd, dus gewoon eruit ratsen, lijm erop en de stof of leer strak eroverheen trekken, enne dan...., vastklemmen
De stukken stof in de deurpanelen zitten gelijmd, dus gewoon eruit ratsen, lijm erop en de stof of leer strak eroverheen trekken, enne dan...., vastklemmen
Die stang en luchtfilter lijkt mij ook wel wat. Ziet er veel beter uit. Buiten dat die stang ook echt veel fijner rijdt (voornamelijk in de bochten). Als ik de boel ga verlagen (weet niet in hoeverre de vrouw dit kan waarderen). Dan komt die er zeker in.
Btw hoe heb je die binnenkant afgewerkt op de deuren. Ik heb die oudbollige houten afwerking op de deuren en dashboard en wil dat graag veranderen. Ik heb gedacht aan carbonfolie of iets dergelijks maar dit ziet er op zich gaaf uit.
En ik heb lelijke beige kappen om de deuropeners aan de binnenkant. Jij hebt mooie zwarte met een verchroomde "hendel". Was dat standaard.
Nou ja ideeen voor mijn auto zie ik al wel en er is werk aan de winkel.
Eerst die Lexus A.Lampen halen. Heb hij jeroentje.nl gekeken maar heb nog geen reactie gehad over hoe de levering is. Deze is voor mij niet naast de deur. FF rondkijken.. ze zijn wel super.
Btw hoe heb je die binnenkant afgewerkt op de deuren. Ik heb die oudbollige houten afwerking op de deuren en dashboard en wil dat graag veranderen. Ik heb gedacht aan carbonfolie of iets dergelijks maar dit ziet er op zich gaaf uit.
En ik heb lelijke beige kappen om de deuropeners aan de binnenkant. Jij hebt mooie zwarte met een verchroomde "hendel". Was dat standaard.
Nou ja ideeen voor mijn auto zie ik al wel en er is werk aan de winkel.
Eerst die Lexus A.Lampen halen. Heb hij jeroentje.nl gekeken maar heb nog geen reactie gehad over hoe de levering is. Deze is voor mij niet naast de deur. FF rondkijken.. ze zijn wel super.