update..

214 216 218 220 25
speedfreax

update..

Bericht door speedfreax »

De zon schijnt weer, de kriebels komen weer..., en dus was het sleutelen geblazen. Heb me de laatste tijd met het interieur bezig gehouden, en ben begonnen met de buitenkant (spuiten zijstrips, velgen, skirts bemachtigd (alleen nog spuiten)) en ik rommel vrolijk verder

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nu nog een paar onderdelen bij elkaar scharrelen en dan kan het uiterlijk verder aangepakt worden.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Zijn dat Porsche kuipen???
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ziet er netjes uit hoor :) , persoonlijk had ik het niet bekleed met groen in het deurpaneel, ben wel benieuwd hoe je dat hebt bekleed .

Kon je dat gewoon lostrekken want kon niks vinden aan andere kant van het deurpaneel.

Zijn ook erg leuke kuipjes 8) .

Komen er ook nog side-skirts op ? is toch wel een must, is ook meteen veel sportiever gezicht.

edit: Las er ff overheen :mrgreen: je hebt dus al de side skirts.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Netjes hoor!

Was zat veel werk om die Porsche stoelen passend te krijgen?

Gr.
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Ziet er even mooi uit kerel! Ik vindt alle groene accenten wel erg gepast. leer van je seats zijn ook ergens neigent naar groen! Ziet er erg strak/gelikt uit.

Werken alle electrische verstel mogelijkheden van de stoelen ook?... En de ham-vraag hoe ben je er aan gekomen? En paste het een beetje?
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
speedfreax

het zijn inderdaad porsche kuipen. Heb ik op de sloop gevonden, er stond in de hoek nog een 968 s4 met..., groen leren kuipen. De kleur is helaas wat afwijkend, maar kan ze samen met mijn achterbank (laten) bekleden. De eleektrische bediening werkt perfect, gewoon een kwestie van stroom erop. (heb gelijk bij het verwijderen van de stoelen alle stekkers meegenomen.) de montage is vrij lastig, aangezien porsche de stoelen recht op de bodem monteerd, en rover natuurlijk weer niet. Maar met een paar plaatjes zat dat weer vast.

De stukken stof in de deurpanelen zitten gelijmd, dus gewoon eruit ratsen, lijm erop en de stof of leer strak eroverheen trekken, enne dan...., vastklemmen
speedfreax

ik ben nog op zoek naar een mooi sturrtje, maar ik heb geen idee of voor de mk3 een stuurnaaf leverbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee??
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ziet er top uit man!! Vooral die stoelen zijn te gek :twisted:.
Begrijp ik hieruit dat je niet meer van plan bent om 'm te verkopen?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
rover 216

Bericht door rover 216 »

Gvd man, em heeft daar efkes porsche stoele ingezet, ziet der goed uit!

Schone rover!
Doe zo verder zou ik zegge ;)
speedfreax

verkopen..., nou ja, het is een 214 en dat gaat mij nog iets te langzaam richting de 100 km/h. Als iemand er een leuk prijsje geeft voor deze, dan zoek ik wel naar een leuke BRM.

maar ik blijf bij rover. bevalt goed!
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Doe je je rovert weg? :cry:
Wat voor nieuw projectje heb je dan? (brrrrrrmmmmmm????)

@ marktplaats
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
rover 216

Bericht door rover 216 »

Verkoopte ook stukke apart?

Alex
Horo

Bericht door Horo »

Die stang en luchtfilter lijkt mij ook wel wat. Ziet er veel beter uit. Buiten dat die stang ook echt veel fijner rijdt (voornamelijk in de bochten). Als ik de boel ga verlagen (weet niet in hoeverre de vrouw dit kan waarderen). Dan komt die er zeker in.

Btw hoe heb je die binnenkant afgewerkt op de deuren. Ik heb die oudbollige houten afwerking op de deuren en dashboard en wil dat graag veranderen. Ik heb gedacht aan carbonfolie of iets dergelijks maar dit ziet er op zich gaaf uit.

En ik heb lelijke beige kappen om de deuropeners aan de binnenkant. Jij hebt mooie zwarte met een verchroomde "hendel". Was dat standaard.

Nou ja ideeen voor mijn auto zie ik al wel en er is werk aan de winkel.

Eerst die Lexus A.Lampen halen. Heb hij jeroentje.nl gekeken maar heb nog geen reactie gehad over hoe de levering is. Deze is voor mij niet naast de deur. FF rondkijken.. ze zijn wel super.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Die chrome deurgrepe ware volgens mij standaard, bij mijne toch..

Alex
car_lovin_woman

Bericht door car_lovin_woman »

Doe je je rovert weg?
Wat voor nieuw projectje heb je dan? (brrrrrrmmmmmm????)
@ marktplaats
Kan aan mij liggen maar heeft ie nu zo'n deuk in zijn voorscherm zitten ?:oops:
Leuke auto verder,ben benieuwd wat de reden van verkoop inderdaad is.. :roll:
St!nG

Bericht door St!nG »

ik heb um vorige week nog zien rijden maar er is me niks opgevallen :o
Plaats reactie