Welke versterker en boxen in de portieren?

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
tm

Welke versterker en boxen in de portieren?

Bericht door tm »

Hoi,

Ben van plan om een iets beter geluid in de auto te krijgen. Nu ben ik een leek op dit gebied dus vandaar jullie hulp!
Ik heb momenteel alles nog origineel erin zitten. En wil twee ovale boxen in de hoedenplank (heb ik al nl. 3-weg pioneers) , maar wil ook graag nog twee nieuwe boxen in de voorportieren!
Enige tips? Hoeft niet het beste van het beste gewoon goede prijs/kwaliteit !

En moet ik ook over een versterker nadenken, om een beter geluid te krijgen? Wat ik zei ik ben een leek, maar met 2 boxen (plus 2 tweeters)voor en 4 boxen achter is het geluid toch redelijk. Of geeft een versterker een nog beter geluid?
En zo ja aan wat voor een soort verster moet ik dan denken?

Jij dat zijn heel wat vragen :shock:

Hoor het wel

Gr Tom
soundstream

boxen

Bericht door soundstream »

kijk een op www.rondevries.nl daar zit wel wat tussen voor je . Misschien handig om te weten wat je buget is dan kunnen we je echt wat tips geven. grtz pat
tm

Bericht door tm »

Hoi,

Op deze site staan zeker leuke dingen!
Zat zelf te denken aan twee nieuwe boxen voor, en als een versterker echt bijdraagt aan een beter geluid dan waarschijnlijk ook een versterker!

Mijn budget is zo'n 150 a 200 euro, maar weet dus niet of dit reeel is om twee boxen voor én een versterker te kopen? Voor een paar goede boxen gaat dit denk ik wel lukken maar ook nog een versterker?
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Voor de speakers gaat dat idd wel lukken.
Denk niet dat er ook nog een versterker in zit.
Maar goede speakers zijn het halve werk.

Kijk anders ook eens in nijverdal bij Car-inside aan de J.wattstraat 8.
Die hebben ook goede service.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Plaats reactie