Technische informatie over MG's en Rovers.
Järv
Moderator
Berichten: 4430 Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:
Bericht
door Järv » ma jun 09, 2003 8:23 pm
PCD = steek
offset = ET-waarde
You can go fast ... but I can go anywhere.
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618 Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:
Bericht
door Robert-220TC » do okt 28, 2004 8:02 pm
van de rover 200/400
25 en 45 zr en zs is dit dus????
4 x 100 x56,1 (centreergat) et waarde is 45
wagens die de zelfde maten hebben zijn de nieuwe mini
honda civic,crx,coupe
daihatsu auplause
Järv
Moderator
Berichten: 4430 Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:
Bericht
door Järv » do okt 28, 2004 8:29 pm
en *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) ...
You can go fast ... but I can go anywhere.
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618 Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:
Bericht
door Robert-220TC » do okt 28, 2004 8:30 pm
*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) en de vw golf 3 hebben een groter centreer gat
*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) heeft d8 ik 59 en vw ook zo iets
Järv
Moderator
Berichten: 4430 Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:
Bericht
door Järv » do okt 28, 2004 8:32 pm
.. maar dat is weer op te lossen met een ringetje
die onder de grijze GSi zaten kwamen onder een calibra vandaan
You can go fast ... but I can go anywhere.
TR@X
Bericht
door TR@X » vr okt 29, 2004 6:55 pm
en wat is de steek en et waarde dan van een 620i uit 1994
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235 Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss
Bericht
door Anton » vr okt 29, 2004 7:03 pm
Kijk
hier eens...staat het uitgebreid beschreven
Rob
Bericht
door Rob » za mei 28, 2005 10:52 am
weet iemand de toegepaste et waardes/steek en naaf voor een MGF van 2001??
zou wel 17 inchs onder de MGF willen zien vandaar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198 Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:
Bericht
door 118GTR » za mei 28, 2005 1:51 pm
Rob schreef: weet iemand de toegepaste et waardes/steek en naaf voor een MGF van 2001??
Ga op zoek naar MGF of MGTF Velgen er is geen alternatief.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618 Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:
Bericht
door Robert-220TC » za mei 28, 2005 7:53 pm
118GTR schreef:
Ga op zoek naar MGF of MGTF Velgen er is geen alternatief.
Volgens mij is er echt wel een alternatief hoor
er zijn hier een tijd geleden een paar f jes anagemeld met toch echt dikkere wielen dr onder
Mischien datg bruno je kan helpen op het mgf forum anders
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198 Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:
Bericht
door 118GTR » za mei 28, 2005 8:30 pm
Robert-220TC schreef:
Volgens mij is er echt wel een alternatief hoor
er zijn hier een tijd geleden een paar f jes anagemeld met toch echt dikkere wielen dr onder
Mischien datg bruno je kan helpen op het mgf forum anders
ALLEEN MGF/MGTF velgen passen onder een MGF/MGTF er staat nergens dat dat geen dikke velgen kunnen zijn. Of dat het originelen moeten zijn zolang ze maar specifiek voor de MGF/MGTF gemaakt worden.
Er is geen alternatief ala "je kunt de velgen van een BMW bla of Honda zus gebruiken"
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618 Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:
Bericht
door Robert-220TC » za mei 28, 2005 8:50 pm
er zijn dus echt wel gewoon universele velgen te krijgen hoor
ken helaas de plaatjes en merken ff niet vinden maar ik post ze tzt dan wel hier
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198 Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:
Bericht
door 118GTR » za mei 28, 2005 8:56 pm
ik neem aan dat je dit bedoelt:
Maar dat is ook wat ik bedoel met specifiek voor de MGF/MGTF gemaakt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rob
Bericht
door Rob » wo jun 01, 2005 12:27 am
aha begrijp hier uit dus dat de mgf-jes een aparte steek hebben....
hmm gelukkig kun je sommige velgen ook blanco bestellen waar ze later de steek voor je in zetten.....
misschien een optie voor later, eerst maar eens proberen te achterhalen wat de steek dan precies zou kunnen zijn....
in ieder geval thanks voor het meedenken
martijn114
Bericht
door martijn114 » do aug 25, 2005 11:43 pm
Weet iemand toevallig de steek en de ET van de rover 114?
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198 Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:
Bericht
door 118GTR » do aug 25, 2005 11:51 pm
martijn114 schreef: Weet iemand toevallig de steek en de ET van de rover 114?
Yup dat is 52mm, steek 4x95.25mm.
Komt er op neer dat als je een low-budget hebt, de Gti-velgen(Spi of Mpi) de enige lichtmetalen velgen zijn.
p.s. valt het al op dat ook na 3 mnd niemand een velg heeft gevonden die op een MGF past, maar niet origineel voor een mgf bedoelt is!
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!