Nieuwe Knipperlichten voor de zr

RayJay

Bericht door RayJay »

zal niet snel op te merken zijn op m'n antraciet gekleurde ZR, maar dan nog. Het valt altijd aan te passen Ik neem aan dat die mistlampen Xenon zijn.
Refering to: mistlamp zilver ZR
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Maar jij hebt dus een ZR160 zonder mistlampen :?: Dat is maf, die zijn standaard.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
RayJay

Bericht door RayJay »

Hahaha!

Je bergijpt me denk ik verkeerd. Ik wil andere mistlampen. Je weet wel, van die fel wit/blauwe mistlampen. Die zijn echt kei :bangin:

;)
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Maar waarom wil je die in de plaats van je mistlampen hebben...je kan toch beter dan je koplampen laten ombouwen naar xenon lijkt mij :?
RayJay

Bericht door RayJay »

Dat wil ik ook. Maar ik ben iemand wanneer ik ergens aan begin, ik ook tot de detail ervoor ga.

Dus dat wanneer ik een Xenon installatie inbouw, het ook van toepassing moet zijn, i.d.g. qau lichtkleur, hetzelfde moet zijn. Dus niet dat ik zo'n Xenon licht, gecombineerd met de geelsige kleur mistlampen... vind ik dus niet uitzien! Kijk maar naar die Mercedessen. :idea:
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Dan begrijp ik je idd verkeerd, want de mistlampen in de zilveren ZR zijn gewoon de standaard mistlampen, die jij dus ook in je auto hebt :roll:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie