Vreemde geluiden

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Laranjo

Vreemde geluiden

Bericht door Laranjo »

Hallo Rover fans :D

Ik heb een vraagje, ik hoop dat iemand mijn een antwoord kan geven. :(
Ik rij al een tijd met mijn rover en ben zeer tevreden met mijn auto. :)
Maar bij het hard remmen of hard op trekken, hoor ik rechts achter van mijn, een rare geluid deze geluid lijkt een beetje op een tik van een bel.
dus ijzer op ijzer geluid (tonk) soms hoor ik een tonk soms ook wel 3 of 2 keer achter elkaar, en is maar net hoe ik rem of optrek met de rover.
Tijdens het rijden hoor ik deze geluid niet. Ik heb zelf een vermoeden maar ik wil niet gelijk mijn deur eruit halen, want het raam rechts achter mijn is aan de buiterzijde beschadigd er zijn diepe krasse in het glas.
Zou de binnenwerk van de deur mischien iets loszitten.
Ik weet het niet.
:(

Groetjes, Roy :lol:
hooligaal

Bericht door hooligaal »

kan het niet zijn dat er iets tegen de beugels van de achterklep komt?
Dat was bij mij het geval.
Groeten
Tom
sieb1977

Re: Vreemde geluiden

Bericht door sieb1977 »

Ik had hetzelfde, de uitlaat achter kwam tegen chassis aan. Effe met de lasser verwarmen en beetje verbuigen.

Groeten Sieb


Laranjo schreef:Hallo Rover fans :D

Ik heb een vraagje, ik hoop dat iemand mijn een antwoord kan geven. :(
Ik rij al een tijd met mijn rover en ben zeer tevreden met mijn auto. :)
Maar bij het hard remmen of hard op trekken, hoor ik rechts achter van mijn, een rare geluid deze geluid lijkt een beetje op een tik van een bel.
dus ijzer op ijzer geluid (tonk) soms hoor ik een tonk soms ook wel 3 of 2 keer achter elkaar, en is maar net hoe ik rem of optrek met de rover.
Tijdens het rijden hoor ik deze geluid niet. Ik heb zelf een vermoeden maar ik wil niet gelijk mijn deur eruit halen, want het raam rechts achter mijn is aan de buiterzijde beschadigd er zijn diepe krasse in het glas.
Zou de binnenwerk van de deur mischien iets loszitten.
Ik weet het niet.
:(

Groetjes, Roy :lol:
Plaats reactie