Jan, je kan natuurlijk ook gewoon de man met de hamer uithangen :P
hmm nee ik heb dan wel een mk 2 en daar ook van die soort klepjes maar dan bij het stuurhuis, waar je een knopje op kan maken, en als je gewoon voorzichtig met beleid aan het werk gaat moet het lukken!
( B.T.W. heeft ook iemand enig idee hoe je dat nep-hout kan verwijderen bij de bijrijderzijde van 'n MK2?, kan je die ook met een schroevendraaier gewoon eraf morren?)
Groeten, Gerald.
Laatst gewijzigd door Gerald-17 op za feb 12, 2005 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
bam schreef:Krijg je eindelijk wat licht erbij op de weg.
Ik gebruik ze regelmatig daar mijn lichtopbrengst van dimlicht minimaal is ondanks speciale lampen.
Zullen wel nieuwe units worden
Mvg Bam.
Ehh nee hij krijgt geen xtra licht aangezien die ze mistlampen niet aansluit
feddesman schreef:
Ehh nee hij krijgt geen xtra licht aangezien die ze mistlampen niet aansluit
Als jij er nou een kabel bij had geleverd!!!!!!!! :P
Alles zit er in. maar niet aangesloten omdat ik geen kabel heb.
Dus ik ga eens rustig op zoek naar zo'n kabeltje
Gerald-17 schreef:
B.T.W. heeft ook iemand enig idee hoe je dat nep-hout kan verwijderen bij de bijrijderzijde van 'n MK2?, kan je die ook met een schroevendraaier gewoon eraf morren?
Groeten, Gerald.
inderdaad gewoon schroevendraaier erachter. Wel voorzichtig anders beschadig je je dash...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Heb je het oranje al uit je knipperlichten gehaald? Zo niet, dan is dit een mooi moment, kan je meteen de binnenkant van de koplampen schoonmaken. Dat scheelt al een berg in lichtopbrengst.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Striker schreef:
Heb je het oranje al uit je knipperlichten gehaald? Zo niet, dan is dit een mooi moment, kan je meteen de binnenkant van de koplampen schoonmaken. Dat scheelt al een berg in lichtopbrengst.
Ja het oranje is er al uit maar ik zal ze binnenkort wel even openmaken.