Welke zondagmiddag mod's heb jij

214 216 218 220 25
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Ik zal eens gaan lezen ;)

Die stof op de deur zit er volgens mij gewoon opgelijmd...zover als ik het mij kan herinneren heb ik geen schroefjes of klemmetjes gezien.
Ramses

ah

Bericht door Ramses »

Dat is dus makkelijk te bekleden. Denk dat ik die 2 panelen en armsteun stof dan laat doen in een makkelijke neutrale kleur. Bijv zwart (nep) leer. Past dan altijd mocht ik een keer andere bekleding/interieur nemen...

Ringetjes rond het knopje om de deur te sluiten kan je neem ik aan gewoon op deurpaneel vastlijmen? Die schieten bij immers elke keer los als ik de deur ontgrendel... Misschien ook een optie om die te spuiten?
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Ringetjes kan je gewoon vastlijmen, maar dan krijg je ze nooit meer los. Ik heb ze er alletwee uit moeten halen om het deurpaneel een beetje makkelijk te kunnen de- en monteren. ;)
Zou eerder een paar van die ringetjes ff halen op de sloop of bij de dealer. Of als je echt voor de uitdaging gaat...stangetje afknippen en beklding over het gat laten doorlopen. 8)
Ramses

Bericht door Ramses »

Vaag. Het ringetje zit bij mij gewoon los. Deurpinnetje is van kleinere diameter en kan dus gewoon in en uit gat. Wil ook niet hele deurpaneel bekleden, alleen dat lelijke stuk stof. Kan wel een fotootje regelen als dat een en ander verduidelijkt...
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Deurpinnetje loopt taps toe...laatste stukje loopt ie vast....tenminste, dat is mijn ervaring.

Ik snap wel dat je alleen die stukken stof wil bekleding. Maar foto's mogen altijd op dit forum hè, dat weet je. Stuur dan meteen ook ff een foto voor het smoelenboek :mrgreen:
Ramses

pff :p

Bericht door Ramses »

Foto voor smoelenboek? Dat lijkt me niet he ;)

Ben eerst bezit met interieur wat op te leuken. Als dat klaar is komen er misschien wel wat pictures....

Velgen wil ik ook fixen, ben over maandje jarig, dat helpt dus in budget. Wie weet dan ook exterieur....
Arnie

Bericht door Arnie »

Vanmiddag even een fototje gemaakt van mijn zwarte sticker loze 25...

Voor...

Afbeelding

En nu zonder de stickie's...

Afbeelding

Het verschil is vrij duidelijk, het stuk wat eerst bedekt was is het enigste wat glimt momenteel :mrgreen:
tummeke

Bericht door tummeke »

Ziet er netjes uit! :)

Maar zelf houd ik dat stuk toch wel zwart.. Vind ik persoonlijk beter staan..
Ramses

Bericht door Ramses »

Ik vind het beiden wel mooi, maar ben huiverig voor de eerder genoemde verhalen van gaten....

Overigens, autostoffeerder wou me flink naaien. 70 euro om armsteun te bekleden. SLIK!

Deurpanelen heb ik prompt niet meer gevraagd...
tummeke

Bericht door tummeke »

Haha.. hier was het 50 euro voor een stukkie leer erom.. Vind ik nog geld zat..
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ramses schreef:Ik vind het beiden wel mooi, maar ben huiverig voor de eerder genoemde verhalen van gaten....
Zitten geen gaten achter.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Arnie

Bericht door Arnie »

Dat verhaal van gaten lijkt mij ook vreemd... maar het is een sticker, dus gaten zal je moeten kunnen voelen als je eroverheen wrijft. (wat dacht je van vocht wat door die gaten onder de sticker komen kan)

Bij mij waren die stickers trouwens al wat opgebulderd (is dat ABN?) dus ik wou ze toch al een keer vervangen... hoeft nu niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Arnie schreef:opgebulderd (is dat ABN?)
Nee :P. Bulderen daarentegen wel :D :

bul·de·ren (onov.ww.)
1 razen, een sterk rommelend of dreunend geluid geven
2 op luidruchtige, ruwe manier spreken :mrgreen:
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Arnie

Bericht door Arnie »

naja zal wel streektaal wezen dan 8) misschien was het dan m'n sub die ik hoorde :lol:
Ramses

Bericht door Ramses »

opgebulderd?

tja, opleuken ken ik wel. oprotten ook. maar opbulderen? ahem...
Arnie

Bericht door Arnie »

Ramses schreef:opgebulderd?

tja, opleuken ken ik wel. oprotten ook. maar opbulderen? ahem...
owke... got the point! ;)
Plaats reactie