Welke zondagmiddag mod's heb jij

214 216 218 220 25
Gebruikersavatar
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot

Bericht door Frekkel »

Striker schreef: Nee :P. Bulderen daarentegen wel :D :

bul·de·ren (onov.ww.)
1 razen, een sterk rommelend of dreunend geluid geven
2 op luidruchtige, ruwe manier spreken :mrgreen:
straks mag ik mijn Van Daele's weggooien, koop ik wel de Van Striker
MG ZR S1800
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Arnie schreef:Bij mij waren die stickers trouwens al wat opgebulderd (is dat ABN?) :
Denk dat je opgebladerd of een sticker met bobbel ( m[-s] opzwelling ; vochtbel ; luchtbel. ) bedoelt.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
tummeke

Bericht door tummeke »

Het vervolg op mijn maandagmiddagmod, de Donderdagmiddagmod!

Moest me even lekker afreageren na die tentamenzooi allemaal.. En t was heerlijk! :mrgreen:

Ohja, ik heb dus de roosters zilver gespoten en de trommels met een mooie laag zwarte verf beklad.. Wat een werk om die dingen een beetje ont-roest te krijgen zeg! :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Dat ziet er wel heel strak uit zo 8)

Jij bent lekker bezig met de middagmodjes :mrgreen:

zou zeggen "vooral doorgaan" :lol:

;)
tummeke

Bericht door tummeke »

Tnx :)

Maar ben nu wel een beetje van m'n inspiratie af moet ik zeggen hoor.. Misschien de strips aan de buitenkant even meenemen nog ofzo, maar dan weet ik het echt niet meer!
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

ah inspiratie komt vanzelf wel weer ........ :mrgreen: ;)
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Hey tummeke, ziet er netjes uit allemaal die modjes van jou 8)

ff een vraagie...je zegt dat je de trommels geverft hebt, of heb je ze gespoten? ben wel benieuwd.
Ik heb de mijne gespoten en nu ben ik benieuwd (als je ze geverft hebt tenminste) wat beter bestend is tegen weer en wind zeg maar....
tummeke

Bericht door tummeke »

Inspiratie zal nog wel weer komen idd :) Heb nog een hele bult ledjes liggen hier ;)

Jan: Ik heb ze ook gespoten.. Met hittebestendige verf van de praxis.. Denk dat dat wel moet houden denk ik zo! Heb er een mooi laagje opgezet dus komt vast goed!
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

jah idd...dat heb ik ook....hittebestendig enzo....maar er komen nu wel een paar rare plekkies op....misschien komt dat ook wel door de velgensspray die ik altijd gebruk om mijn velgen te poetsen...
Niet dat ik me er aan stoor...maar ik verbaasde me dat er zo snel al plekjes op kwamen..
Als ik tijd heb neem ik eens een foto...dan kun je zien wat ik bedoel ;)
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

mooi bezig daar tummeke.

Ikzelf zou niet weten wat in mijn interieur zou veranderen, wil iets veranderen, maar zover mijn oog reikt, ben ik tevreden met wat de mannen van mgr standaard gemaakt hebben.

Ik zou het niet doen, maar ik denk, als je met zilver bezig bent, dat het mooi zou zijn om de houtdelen ook in die kleur te spuiten. want nu heb je zwart, houtmotief en zilver he.

maarja iedere zijn keus.

dat nog veel modjes mogen komen!
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

mooi man! vooral dat grijze middenin, enneh al ens gedacht om je hout accenten ook in die kleur te doen?
Groeten, Gerald.
tummeke

Bericht door tummeke »

Hehe tnx allemaal :)

Maar ik denk zelf dat als ik dat hout ook nog zilver ga spuiten dat het weer net iets teveel van het goede wordt.. Ik vind het hout juist eigenlijk wel mooi.. Al heb je wel gelijk Horizon, als je zegt dat ik nu zwart, zilver én hout heb.. Maar dat zien we nog wel een keer dan :)
rover 216

Bericht door rover 216 »

tummeke schreef:Hehe tnx allemaal :)

Maar ik denk zelf dat als ik dat hout ook nog zilver ga spuiten dat het weer net iets teveel van het goede wordt.. Ik vind het hout juist eigenlijk wel mooi.. Al heb je wel gelijk Horizon, als je zegt dat ik nu zwart, zilver én hout heb.. Maar dat zien we nog wel een keer dan :)
Als ik u was zou ik da toch ook zilver spuiten. Ge hebt een sportief interieur dus ik vind dat dat hout er zoiezo al minder goed bij past. En dan u velge enzo dus.
Wat je misschien wel nog kan doen is in de plaats van dat hout van da carbon der in steke, da neigt ook meer naar de zwarte kant en dan hebde toch nie teveel zilver. En het toont sportief :)
Het is maar e gedacht é :mrgreen:

Alex.
tummeke

Bericht door tummeke »

Daar hebt ge nog wel een punt inderdaad :) Maar dan moet ik ook m'n schakelpook toch weer gaan vervangen :P

Ach dat zien we nog wel een keer dan..
rover 216

Bericht door rover 216 »

tummeke schreef:Daar hebt ge nog wel een punt inderdaad :) Maar dan moet ik ook m'n schakelpook toch weer gaan vervangen :P

Ach dat zien we nog wel een keer dan..
Waarom wel niet, ik zou de mijne eigenlijk ook nog altijd moete vervange :D
En zoveel kost ne pook nu ook weer niet é :)
Komt wel goed ;)


Alex.
tummeke

Bericht door tummeke »

klopt, maar dit is er juist al 1 die ik er zelf in had gezet! :P
Ik was toen eigenlijk van plan om meer met hout te gaan doen.. Maar dat wordt dus niks meer :mrgreen:
Plaats reactie