nieuwe subkist klaar

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Texron

nieuwe subkist klaar

Bericht door Texron »

Na een aantal dagen is hij dan eindelijk klaar en geinstalleerd :mrgreen:

Ik zou een fotoshoot maken van de bouw van de kist maar dan moet ik niet elke keer mijn fototoestel vergeten als ik aan de gang ga. :oops:

Maar een foto van het eind resultaat is er wel :mrgreen:

Afbeelding

Ja de strobe woofer zit een kwartslag gedraaid maar dat moest wel anders paste het niet vanwege de aansluitingen


Afbeelding

Afbeelding

Deze drie JVC boxen zijn aangesloten op een pioneer versterker(wel een oudje maar gratis)
Aan de zijkant van de sub zijn twee platen 18 mm mdf gemonteerd met daarin de andere twee JVC boxen. In de platen zitten boven en onder 3 blauwe ledlichtjes met een lens ervoor voor een betere lichtbundel.
De ledlichtjes zitten aangesloten op de kofferbakverlichting dus staan niet altijd aan


Groeten van een "blauw" Texel
Dennis

Bericht door Dennis »

ziet er vet uit 8)
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Cool :cool:

't geeft toch altijd meer voldoening als je het zelf maakt als dat je het kant en klaar koopt :)
You can go fast ... but I can go anywhere.
markjan witte

Bericht door markjan witte »

he ron mooi gemaakt man als ik weer een 416 heb maak je er dan ook een voor mij (haha grapie) maar ziet er wel mooi uit op de foto (kheb het voordeel dat ik het ook nog eens in het echt kan zien) :lol: :bangin: :inlove:
Texron

Bericht door Texron »

@Dennis : Vet? Nee hoor hij is net gepoetst dus schoon :rofl:

@Rover : Thanx zelf doen is inderdaad veel leuker en ja je moet wat
met je vrije tijd :fiew:

@Mark-Jan : Er zullen vast wel meer personen zijn die hem in het echt
gaan zien. :D

Allemaal bedankt voor de reacties het is toch leuk als je complimenten krijgt over wat je zelf maakt

Groeten van Texel
Plaats reactie