Climate Control?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Climate Control?

Bericht door tummeke »

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... B:TB6:NL:2

Zou zoiets werken te maken zijn in een bubble 214? Zou wel erg gaaf zijn!
Sowieso, voor 3 pond kun je de gok wel wagen ofnie dan :)
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik neem aan dat de motoren er niet in zitten, om de kabels aan te trekken of te lossen.. Maar dat kan ik nog wel fabriceren..

Maar kan hier verder niets over vinden wat het precies doet.. Als de regeling er maar helemaal in zit.. En de temperatuurssensor zou bv ook fijn zijn..
morris
MG-R Fanatic

Re: Climate Control?

Bericht door morris »

tummeke schreef:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... B:TB6:NL:2

Zou zoiets werken te maken zijn in een bubble 214? Zou wel erg gaaf zijn!
Sowieso, voor 3 pond kun je de gok wel wagen ofnie dan :)
Het zal dan wel iets duurder voor je worden dan 3 pond, want hij stuurt hem aleen binnen het verenigd koningrijk op dus zul je hem dan toch moeten gaan halen.
Ik heb ergens ook gelezen dat klimaatregeling ook als optie gekozen kon worden op een mk3 maar dat zal wel niet in nederland geweest zijn.
Roverloos
Striker
MG-R Freak

Re: Climate Control?

Bericht door Striker »

morris schreef:hij stuurt hem aleen binnen het verenigd koningrijk op ...
dat klimaatregeling ook als optie gekozen kon worden op een mk3 maar dat zal wel niet in nederland geweest zijn.
Zolang je de verzendkosten maar betaald is het meestal geen probleem om 't naar Nederland te laten sturen.
In Nederland is climat control voor de mk3 200/25/ZR gewoon bij de dealer te krijgen, kost alleen zo'n 700 euro :?.
Afbeelding
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Dennis

Bericht door Dennis »

Als je al "hand-airco" hebt, en je hebt een dingetje zoals hier nu aangeboden wordt, kun je daar dan je airco mee aansturen? Of gaat dat nooit van zijn leven met elkaar communiceren (er even vanuit gaand dat dit een compleet regelsysteem is..)
tummeke

Bericht door tummeke »

Gewoon verzendkosten betalen en er is niks aan de hand idd.. Kost me iets van 30 euro voor dat dingetje dan..

Ik zal gewoon eens kijken wat ik er mee kan.. Als het als optie leverbaar is geweest dan zou het iig moeten kunnen..
Maar denk dat er wel heel wat bij komt kijken..

Kan het helaas niet vinden in werkplaatshandboek ofzo :(
marsrover

Bericht door marsrover »

Striker schreef:
In Nederland is climat control voor de mk3 200/25/ZR gewoon bij de dealer te krijgen, kost alleen zo'n 700 euro .
Ik had een tijdje geleden van Rover een foldertje gehad waarin je voor ieder rover type climate controll kon bestellen en laten inbouwen. Kostte idd iets rond de 700 euro. :P [/b]
Plaats reactie