ICE under construction voor nieuwe seizoen :o)

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

artemis schreef: Wil eerst de buitenkant van de auto nog mooier maken, zoals 17inch velgen en andere spiegels en frontlip en achterbumperlip
Dan misschien meedoen aan eargasm of show&shine of autostyle top40

Mogelijkheden genoeg :mrgreen:
ff afwachten wat het word, weet ik nu nog niet ;)
ah okay we wachten met smart af, en hoe gaat 't met de Honda?
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

118GTR schreef:
Toch gefeliciteerd maar 1 plaatst gezakt, met het samenvoegen, terwijl die andere groep ongelimiteerd geld uit mocht geven. (of was het er maar 1 :? )
idd, was dat er maar 1 ;)
en diegene is ook 1e geworden ook, dus had net zo goed in zijn eigen categorie kunnen blijven dan was hij ook 1e geworden. Hij is altijd eerste omdat hij geen concurrentie heeft namelijk. Dan gaan ze zo iemand samenvoegen met onze categorie, nou hoe oneerlijk kan je het maken :?
En het gaat mij echt niet om die beker die wij anders hadden gehad, want ik heb liever meer concurrentie dan dat je van tevoren al zeker weet dat je een beker hebt omdat er maar 3 mensen in de categorie meedoen, want dat is ook niet uitdagend. En dat mijn install nog niet goed is weet ik, want deze headunit heeft zo gigantisch veel mogelijkheden qua instellen dat je er helemaal naar van wordt, daar moeten wij dus nog veel uurtjes in stoppen om het beste resultaat te krijgen.Dus dat wij 3e zijn geworden dat had ik wel verwacht, maar zoals ik al zei zijn het meerdere dingen die zich opgestapeld hebben en die samenvoeging van categorieen (alweer alleen bij ons) was de druppel van vandaag en de eerdere keren. (Is moeilijk uitleggen, want is makkelijker te vertellen dan op te schrijven ;) )
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Gerald-17 schreef:
ah okay we wachten met smart af, en hoe gaat 't met de Honda?
Nog steeds bij de spuiter ;)
Dennis

Bericht door Dennis »

artemis schreef: En dat mijn install nog niet goed is weet ik, want deze headunit heeft zo gigantisch veel mogelijkheden qua instellen dat je er helemaal naar van wordt, daar moeten wij dus nog veel uurtjes in stoppen om het beste resultaat te krijgen.
Als je klaar bent met instellen, moet je voor de grap eens een keer je accu effe een tijdje losgooien....kan je de hele pleurisbende weer opnieuw instellen :bangin: :mrgreen:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Dennis schreef: Als je klaar bent met instellen, moet je voor de grap eens een keer je accu effe een tijdje losgooien....kan je de hele pleurisbende weer opnieuw instellen :bangin: :mrgreen:
hmm, ik geloof niet dat ik jouw ideeen leuk vindt.......... :?

:mrgreen: ;)
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Je kunt maar beter als je een goede instelling hebt gevonden/uitgedokterd, alle waarden opschrijven.
Je weet maar nooit :!:
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Dennis

Bericht door Dennis »

peter3 schreef: alle waarden opschrijven.
Nu is de grap weg! :D
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

peter3 schreef:Je kunt maar beter als je een goede instelling hebt gevonden/uitgedokterd, alle waarden opschrijven.
Je weet maar nooit :!:
Kijk dennis, aan dit soort opmerkingen heb ik tenminste wat ........ :D :mrgreen:
car_lovin_woman

Bericht door car_lovin_woman »

artemis schreef:Wat de EMMA betreft, er zijn vandaag een aantal dingen voorgevallen waar wij het totaal niet mee eens zijn, dus daar doen wij niet meer aan mee.
Er waren altijd al een paar dingen die wij niet vinden kloppen, maar dat namen wij voor lief.Maar met de dingen van vandaag erbij was het de welbekende druppel.Vandaag hebben zij opbouwende kritiek gegeven waar wij zeker wat aan hebben en wat wij ook konden begrijpen. Maar een paar dingen zijn gewoon totaal onterecht en uiteindelijk werd ook nog eens
alleen onze categorie samengevoegt met een categorie waarbij mensen ongelimiteerd geld in de installatie mogen stoppen (is dus niet tegen op te boksen voor ons) terwijl onze categorie gewoon uit 3 mensen bestond en alle andere categorieen van 1,2 of 3 mensen werden niet samengevoegd. Dus wij hadden de 3e prijs, maar door samenvoeging weer 4e prijs (dus geen beker).En dit hebben zij vorig jaar ook al eens geflikt bij alleen onze categorie, toen ook 3e maar 5e door samenvoeging.
En dan proberen ze mij zo ver te krijgen mee te laten doen met Emma , hè Anton ? :roll:
Maar erg lullig voor jullie Diana, na zoveel investering.
Laat je niet kennen, doe gewoon ergens anders mee zoals gerald al opperde...
Ik kom het binnenkort wel bewonderen hoor ...hihihih.... ;)
Plaats reactie