Veren/Schokdempers ZR
Veren/Schokdempers ZR
Zit al een tijdje met het plan om m'n 214 te verlagen met veren en dempers van een ZR...
Ik neem aan dat het geen probleem moet zijn en makkelijk moet passen..
Wil namelijk denk ik toch iets lager, omdat ik bang ben dat er met m'n 17" straks toch een enorm gat blijft zitten.. Maar ik wil geen stuiterbak meer..
Nou heeft de Zr volgensmij een dubbele demping toch? Voor lage en hoge snelheden.. Dan lijkt dat me dus ideaal.. Toch lager, maar niet veel minder comfort..
Of is een ZR toch behoorlijk stuiterig mensen?
En is alle vering van de ZRen hetzelfde? welke zou ik nodig hebben?
Kan misschien aan de set van een ZR 1.4 komen.. Maar vraag me af welke ik moet hebben...
Ik neem aan dat het geen probleem moet zijn en makkelijk moet passen..
Wil namelijk denk ik toch iets lager, omdat ik bang ben dat er met m'n 17" straks toch een enorm gat blijft zitten.. Maar ik wil geen stuiterbak meer..
Nou heeft de Zr volgensmij een dubbele demping toch? Voor lage en hoge snelheden.. Dan lijkt dat me dus ideaal.. Toch lager, maar niet veel minder comfort..
Of is een ZR toch behoorlijk stuiterig mensen?
En is alle vering van de ZRen hetzelfde? welke zou ik nodig hebben?
Kan misschien aan de set van een ZR 1.4 komen.. Maar vraag me af welke ik moet hebben...
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
als je een auto verlaagt, dan moet je de vering wel stijver maken, anders rijd je constant op de bump-stops. En dat is nog veel stuiteriger.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
lage en hoge snelheden absoluut niet. Dat soort systemen beginnen nu pas te komen(een enkele cadillac)
Misschien wel progressieve demping.
Misschien wel progressieve demping.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
Rob,
Ik weet het zo niet.. Ik heb gemerkt in de auto van soundstream, dat alleen veren het comfort helemaal niet zo aantast.. Ik hoor echter van anderen ook dat vooral 17" velgen dat juist doen..
Aangezien ik juist voor het comfort wil gaan, en het ZR onderstel juist minder comfort zou hebben hoor ik, weet ik nog niet wat ik ga doen.. Maar ik denk dat ik eerst eens een setje verlagingsveren ga proberen..
En die 17"velgen, tsjah.. Die laat ik echt niet liggen.. Dan toch maar wat minder comfort...
Ik weet het zo niet.. Ik heb gemerkt in de auto van soundstream, dat alleen veren het comfort helemaal niet zo aantast.. Ik hoor echter van anderen ook dat vooral 17" velgen dat juist doen..
Aangezien ik juist voor het comfort wil gaan, en het ZR onderstel juist minder comfort zou hebben hoor ik, weet ik nog niet wat ik ga doen.. Maar ik denk dat ik eerst eens een setje verlagingsveren ga proberen..
En die 17"velgen, tsjah.. Die laat ik echt niet liggen.. Dan toch maar wat minder comfort...