Dynojet

Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ik zou 't best graag willen, maar zoals het er nu voor staat komen er volgens mij maar 6 mensen en dan zou ik ruim 70 euro kwijt zijn, dat vind ik op 't moment te duur voor een vermogenstest (heb de laatste tijd al weer veel te veel aan de auto uitgegeven :) en pas een huis gekocht). Als er 15 mensen hadden gekomen, dan was ik er zeker bij.

Maar misschien bedenk ik me nog :fiew:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Normaal gezien zijn we met 8 als het goed gaat. Als jij erbij komt zijn we dan met 9 wat de prijs dan 50 euro maakt. (met 8 is het 56 euro)

Een bedenking :
1 ) Als iedereen wacht tot er 15 deelnemers zijn, zullen er natuurlijk nooit geen 15 deelnemers komen, en als er toch 15 zouden zijn, zouden we volzet zijn.

2 ) Het lijkt er in ieder geval naar dat er meer en meer enigzins geintreseerd zijn, maar allemaal een beetje afstand houden, omdat met te weinig deelnemers, het geheel te duur wordt, als alle geintreseerden dus nu volmondig ja zouden zeggen , zouden we met genoeg zijn, dus, met zijn allen.......JA !! :D

3 ) Volgens MGX-power is het echt wel de moeite, het is al zijn 2de of 3de keer dat hij het doet, en ze waren ruim een uur met zijn wagen bezig toen. Ze vonden 20 ontbrekende pk's. Zijn mening is dan ook dat die 20pk's de geodkoopste waren die hij ooit heeft in zijn f gestoken.

4 ) Wat heb je nog voor 50 euro vandaag de dag, je kan er niet een hele avond van op stap gaan....maar wel een hele dag naar een testbank gaan met even veel of zelfs nog meer gezeligheid.

Dus Striker, Rover kom op en profiteer ervan om ineens te verbroederen met uw "Vlaamse" forum-collega's :lol:
Laatst gewijzigd door Bruno op do nov 18, 2004 12:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Mmmm, verleidelijk :mrgreen:.

Even kijken of ik 't bij 't vrouwtje kan verantwoorden ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Doe dat, en schrijf u hierin, als het vrouwtje het goed vindt
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Plaats reactie