Opvolger Sky's wagen??
Opvolger Sky's wagen??
De Metamorfose gaat dus niet door, helaas.
IK ben aan het zoeken, naar ander geluk.
Leuk sportief, goodlooking car.
Denkend aan een ACURA RSX.
Leuk sportief, goodlooking...Maar import.
Aangezien ik hier druk mee bezig ben, en de kosten evt. mee zullen gaan vallen, denk ik dat het dit wordt.
Maar niets is zeker.
Het is nl. de eerste ACURA RSX TYPE S die ingevoerd wordt, aldus H*NDA NL.
Dreamcarcompany is voor mij bezig om te kijken wat de exacte bijkomende kosten zijn.
Ik heb er een gezien voor nog net geen 12000dollar. (9500 euro)
Komt dus een hoop bij... BPM BTW invoerkosten, shippingcosts etc etc.
Zou dit mijn opvolger zijn?
Af wachten of het haalbaar is...
GreetingzZz,
Skytiger
IK ben aan het zoeken, naar ander geluk.
Leuk sportief, goodlooking car.
Denkend aan een ACURA RSX.
Leuk sportief, goodlooking...Maar import.
Aangezien ik hier druk mee bezig ben, en de kosten evt. mee zullen gaan vallen, denk ik dat het dit wordt.
Maar niets is zeker.
Het is nl. de eerste ACURA RSX TYPE S die ingevoerd wordt, aldus H*NDA NL.
Dreamcarcompany is voor mij bezig om te kijken wat de exacte bijkomende kosten zijn.
Ik heb er een gezien voor nog net geen 12000dollar. (9500 euro)
Komt dus een hoop bij... BPM BTW invoerkosten, shippingcosts etc etc.
Zou dit mijn opvolger zijn?
Af wachten of het haalbaar is...
GreetingzZz,
Skytiger
Thnx for posting a picture.Wil W schreef:Even voor de mensen die niet weten hoe zo'n Acura er uit ziet...
Leuke auto. ben alleen persoonlijk niet zo gecharmeerd van de voorkant maar voor de rest ziet het mooi uit. Ik weet wel dat voor dit type model ontzettend veel te krijgen is op het gebied van tuning
I've seen a blue one, dark blue...
13000miles on it (about 21000km)
12000 dollar (=about 9500 euro)
In belgium there have just 2 cars of this type been sold.
So this will be the 3rd one in Europe (Honda NL told me)
I wonder...
Thnx.
Your opinons please...
Bad but also good ones...
Post them!
GreetingzZz,
Sky
Volgens Dreamcarcompany is het idd moeilijk in te schatten wat de waardes zullen zijn van BPM en BTW.Rover 200 schreef:mooie wagen, maar kijk uit met de invoerrechten, ik hoorde dat deze wel eens 35% van de waarde van de auto kunnen zijn, dat zou dan toch bijna 3200 euri zijn.
ik hoop voor je dat het lukt.
brabantse groeten
RDW en Douane kijken vervolgens naar een soortgelijk auto.
Wat dus neerkomt op de Integra.
Want in principe is de RSX een opvolgertje van de Integra.
Ik ben benieuwd.
DCC vertelde dat het weleens boven de 7000 euro zou uitkomen.
BPMcalculator voor Europese auto's kun je overigens op Autoweek.nl laten uitrekenen, of op http://www.vwe.nl.
De BTW die je moet betalen voor buiten-EU landen, zal van de consumentenprijs afhangen.
Aangezien die hier nooit bekend is geweest gaan ze uit van de nieuwwaarde in the states/Japan en rekenen ze dat vervolgens om iin Euro's.
Zoals mijn berekeningen nu zijn, komt er 5000 aan BPM bij en BTW 6000.
Komt neer op 11000 extra.
Alles afgerond naar boven. Dan heb ik nu dus ook de kosten van de RDW erbij zitten, die zullen rond de 200 euro zijn, met keuren, op kenteken, etc etc.
Ik ben benieuwd.
En Sander... Engelse TIK...
Hmmm...
Die had ik toch al, niet...?
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van onderdelen van zo'n auto?
De specs zijn in ieder geval niet verkeerd
The base RSX gets a 2.0-liter four-cylinder engine, making 160 horsepower (20 more than the Integra's base 1.8-liter) and 141 foot-pounds of torque (Integra had only 128). On the other hand the RSX Type S with a high-output version of the 2.0-liter four-cylinder engine puts out 200 horsepower (at 7,400 rpm) and 142 ft-lbs of torque (at 6,000 rpm) through a close-ratio six-speed manual transmission.
De specs zijn in ieder geval niet verkeerd

The base RSX gets a 2.0-liter four-cylinder engine, making 160 horsepower (20 more than the Integra's base 1.8-liter) and 141 foot-pounds of torque (Integra had only 128). On the other hand the RSX Type S with a high-output version of the 2.0-liter four-cylinder engine puts out 200 horsepower (at 7,400 rpm) and 142 ft-lbs of torque (at 6,000 rpm) through a close-ratio six-speed manual transmission.
Honda onderdelen, Styling tuning parts: DCC, Showoffimports, ATEC, etc.etc. etc.Wil W schreef:Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van onderdelen van zo'n auto?
De specs zijn in ieder geval niet verkeerd![]()
Genoeg voor te krijgen.
GreetingzZz,
Sky
damn, in NFSU rijd ik altijd met de acura. het is een prachtige wagen, met één van de mooiste kontjes. enkel de neus valt wat tegen, maar er zijn voldoende bodykits voor handen om er iets vet van te maken!!
en motorisch is er ook genoeg voor handen om er een bom van te maken.
als je het lukt om in te voeren heb je wel wat unieks (in belgie heb ik nog maar 2 acura's gezien, waarvan één rsx in gent)
anderzijds kun je misschien kijken naar een tweedehandse eclipse, supra of misschien wel een skyline. dan heb je toch ook wel al wat.
een 2de handse impreza gt e.d. heb je ook al voor een mooie prijs.
en motorisch is er ook genoeg voor handen om er een bom van te maken.
als je het lukt om in te voeren heb je wel wat unieks (in belgie heb ik nog maar 2 acura's gezien, waarvan één rsx in gent)
anderzijds kun je misschien kijken naar een tweedehandse eclipse, supra of misschien wel een skyline. dan heb je toch ook wel al wat.
een 2de handse impreza gt e.d. heb je ook al voor een mooie prijs.
MG ZR S1800
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Core
en bedankt....Frekkel schreef:en motorisch is er ook genoeg voor handen om er een bom van te maken.
Nu gaan dus alle Extremisten zo'n ding invoeren, ombouwen en in elke stad neerzetten.........

To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Zo'n ding kreeg ik wel verzekerd, had ik al nagevraagd.
Helaas gaat die auto niet door.
Wordt te duur.
Navraag laten doen om hem hierheen te halen zou rond de 10000 euro liggen.
Excl. Aanpassingen en keuring RDW zo'n 1000 tot 2000 euries.
Kortom 12000 euro extra.
Dan zou die wagen tussen de 18 en 20K Eurie komen.
Da zou net kunnen maar dan moet er dus 1000 a 2000 bij en da wil ik niet.
Dus weer een tegenvaller.
Wat wel is en zou zijn: DE EERSTE RSX TYPE S die in NL zou ingevoerd worden.
Nu ben ik bij diverse bedrijven wezen kijken, vooruitdenkend (eigen huissie), wil ik het liefst gewoon niets bijleggen en eigenlijk gewoon geld over houden.
Wel een Turbo willen rijden en geen diesel, moet toch lukken met die 18000 euro diek krijg...
Momenteel heb ik 2 auto's op het oog.
Te weten een @stra Turbo Coupe.
Jaja ik weet zo'n SL-0PEL.
En een Subaru Impreza GT-Turbo.
Ik wil een jonge wagen met garantie. En da zal heus wel lukken.
De verzekering zal voor donderdag het bedrag aan mij uitkeren.
Ik mag niet klagen gelukkig. Als ik de auto zonder schade had willen verkopen had ik er dit nooit voor kunnen krijgen.
Dus een kleine meevaller.
Met dat bedrag wil ik dus een ander gaan kopen, maar iets dus met Turbo.
Plus ik wil weer wat anders rijden, (voorlopig)...
WANT ZOALS IN MIJN HANDTEKENING HIERONDER AL ENIGE TIJD AANGEEFT....kom ik terug.
Zij het niet meteen, dan wellicht volgend jaar of het jaar daarop.
Immers heb ik hier ook niet om gevraagd.
Daarom ook enig begrip.
Het liefst reed ik nu ook nog in de ZR rond.
Plannen zat met die auto gehad, maar ook problemen zat... jullie wel bekend.
Nu even wat anders, d8 ik zo.
Ik ben benieuwd wat voor modellen er komen nu MG/Rover samen gaat met Chinatown.
Wellicht dat ik dan wel een nieuwe auto koop over 2 jaar wanneer er dus zo'n leuk model is...
PS:
Nu ik een ander merk ga aanschaffen wil zeker niet zeggen dat ik hier niet meer ga posten.
Ik blijf uiteraard hier posten, en hoop zo af en toe ook eens een (kart)-meet mee te pakken.
Het doet me veel zeer, en kost ook veel moeite om afscheid te nemen van de MG ZR en www.MG-R.nl
Wat het allerbelagrijkst is in heel dit gebeuren is dat ik wil dat het beter met Jacqueline gaat, nog steeds niet willen praten over het ongeluk en nog steeds niet foto's cq de auto zelf willen zien.
Elke keer als ze een MG ziet rijden dan krijgt ze kippevel, en moet ze nog net nie gaan huilen.
Zeer triest, zielig, maar wel te begrijpen.
Daarom ook om deze reden wil ik even geen MG/Rover gaan rijden.
Nogmaals ik blijf hier gewoon posten, want immers zeg nou allen zelf...
Met vriendelijke maar zeer
groet,
Skytiger aka Robin
(ex-MG ZR-driver
)
Helaas gaat die auto niet door.
Wordt te duur.
Navraag laten doen om hem hierheen te halen zou rond de 10000 euro liggen.
Excl. Aanpassingen en keuring RDW zo'n 1000 tot 2000 euries.
Kortom 12000 euro extra.
Dan zou die wagen tussen de 18 en 20K Eurie komen.
Da zou net kunnen maar dan moet er dus 1000 a 2000 bij en da wil ik niet.
Dus weer een tegenvaller.
Wat wel is en zou zijn: DE EERSTE RSX TYPE S die in NL zou ingevoerd worden.
Nu ben ik bij diverse bedrijven wezen kijken, vooruitdenkend (eigen huissie), wil ik het liefst gewoon niets bijleggen en eigenlijk gewoon geld over houden.
Wel een Turbo willen rijden en geen diesel, moet toch lukken met die 18000 euro diek krijg...
Momenteel heb ik 2 auto's op het oog.
Te weten een @stra Turbo Coupe.
Jaja ik weet zo'n SL-0PEL.
En een Subaru Impreza GT-Turbo.
Ik wil een jonge wagen met garantie. En da zal heus wel lukken.
De verzekering zal voor donderdag het bedrag aan mij uitkeren.
Ik mag niet klagen gelukkig. Als ik de auto zonder schade had willen verkopen had ik er dit nooit voor kunnen krijgen.
Dus een kleine meevaller.
Met dat bedrag wil ik dus een ander gaan kopen, maar iets dus met Turbo.
Plus ik wil weer wat anders rijden, (voorlopig)...
WANT ZOALS IN MIJN HANDTEKENING HIERONDER AL ENIGE TIJD AANGEEFT....kom ik terug.
Zij het niet meteen, dan wellicht volgend jaar of het jaar daarop.
Immers heb ik hier ook niet om gevraagd.
Daarom ook enig begrip.
Het liefst reed ik nu ook nog in de ZR rond.
Plannen zat met die auto gehad, maar ook problemen zat... jullie wel bekend.
Nu even wat anders, d8 ik zo.
Ik ben benieuwd wat voor modellen er komen nu MG/Rover samen gaat met Chinatown.
Wellicht dat ik dan wel een nieuwe auto koop over 2 jaar wanneer er dus zo'n leuk model is...
PS:
Nu ik een ander merk ga aanschaffen wil zeker niet zeggen dat ik hier niet meer ga posten.
Ik blijf uiteraard hier posten, en hoop zo af en toe ook eens een (kart)-meet mee te pakken.
Het doet me veel zeer, en kost ook veel moeite om afscheid te nemen van de MG ZR en www.MG-R.nl
Wat het allerbelagrijkst is in heel dit gebeuren is dat ik wil dat het beter met Jacqueline gaat, nog steeds niet willen praten over het ongeluk en nog steeds niet foto's cq de auto zelf willen zien.
Elke keer als ze een MG ziet rijden dan krijgt ze kippevel, en moet ze nog net nie gaan huilen.
Zeer triest, zielig, maar wel te begrijpen.
Daarom ook om deze reden wil ik even geen MG/Rover gaan rijden.
Nogmaals ik blijf hier gewoon posten, want immers zeg nou allen zelf...
- Er is GEEN leuker cluppie als dit hiero.
Met vriendelijke maar zeer

Skytiger aka Robin
(ex-MG ZR-driver

-
- Moderator
- Contacteer:
Hya Sky,Skytiger schreef:Nogmaals ik blijf hier gewoon posten, want immers zeg nou allen zelf...
- Er is GEEN leuker cluppie als dit hiero.
Een leuke groep en een goede gezellige sfeer is hier belangrijker dan de auto die je rijd

Succes met je zoektocht naar je nieuwe 'motâh'.
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.