Ervaring met bandenmerken? 185-55-13
Ervaring met bandenmerken? 185-55-13
Heeft iemand ervaring met andere banden dan de Pirelli's?
Ik heb begrepen dat er ook dunlop's zijn in deze maat. Ik heb zelf altijd de pirelli's onder mijn 114gti mpi gehad, maar ik vroeg me af of iemand betere ervaring heeft met een ander merk. Aangezien die Pirelli's niet echt goedkoop zijn.......
Mijn 10 jaar oude beestje mag namelijk met een paar nieuwe voorbanden weer een jaartje rijden.
Tnx
Ik heb begrepen dat er ook dunlop's zijn in deze maat. Ik heb zelf altijd de pirelli's onder mijn 114gti mpi gehad, maar ik vroeg me af of iemand betere ervaring heeft met een ander merk. Aangezien die Pirelli's niet echt goedkoop zijn.......
Mijn 10 jaar oude beestje mag namelijk met een paar nieuwe voorbanden weer een jaartje rijden.
Tnx
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Er zijn idd ook Dunlop's dat zijn de Dunlop D8's in 185/55/r13 en die zijn zo ongeveer evengoed als de Pirelli's.
Wat ook een optie is zijn toyo's, ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar die schijnen beter te zijn en ook goedkoper.
p.s. ik heb een adv staan voor 4 Mpi-velgen inc 4 bijna nieuwe pirelli's voor de prijs van 2 nieuwe pirelli's
Wat ook een optie is zijn toyo's, ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar die schijnen beter te zijn en ook goedkoper.
p.s. ik heb een adv staan voor 4 Mpi-velgen inc 4 bijna nieuwe pirelli's voor de prijs van 2 nieuwe pirelli's
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
hee jah, ik heb er geen prijs bij gezet sorry.
Ik wil 175 euro hebben voor 4 velgen en banden.
Ik wil 175 euro hebben voor 4 velgen en banden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
het aantal kilometers kan ik je niet vertellen, wel kan ik de profieldiepte opmeten maar dat pas van het weekend.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
pirelli's niet nemen! die had ik ook op de 114 wat een rampenbanden zijn dat.
Ik heb ook dunlop D8 gehad, die waren wel redelijk maar de beste waren de Toyo Roadpro R610. Kosten iets van 58 euro op http://www.autobandenmarkt.nl.
Ik heb ook dunlop D8 gehad, die waren wel redelijk maar de beste waren de Toyo Roadpro R610. Kosten iets van 58 euro op http://www.autobandenmarkt.nl.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Ligt er maar net aan, je kan elke auto met elke band laten spinnen natuurlijk. Bij de 114 hield ik hem altijd op 3000 toeren en dan koppeling los, dat werkte het beste met weinig wielspin.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
als je bij te koop kijkt zie je dat ik 4 toyo's + velgies + reservewiel met P6000 te koop heb staan voor een leuk prijsje, met de 4 bandjes zijn +-30 km gereden als het niet minder is...
en inderdaad: het zijn heerlijke bandjes met veel grip
bel me of mail me als je interesse hebt
nightwolve2000@hotmail.com
06-24815228
en inderdaad: het zijn heerlijke bandjes met veel grip
bel me of mail me als je interesse hebt
nightwolve2000@hotmail.com
06-24815228