BRM in Purmerend

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

BRM in Purmerend

Bericht door Silly CVT »

Ik zag vandaag in Purmerend een BRM rijden die vanaf het industrieterrein afsloeg richting Edam/Volendam... Bekende? :)

Verder heb ik vandaag zoveel Rovers zien rijden dat ik bij 40 ben opgehouden met tellen (Haarlem-Beverwijk-Zaanstad-Purmerend-Utrecht-Amsterdam-Zaanstad-Haarlem). :|

Ik zag een Cabrio op de a2 maar ik ben snel door gereden want daar zat het type 'geite wollen sok met paraplu' in. De meesten neigden wel een beetje die kant op hoor... Ik snap het imago wel een beetje. :roll:

Enfin, als ik alle gespotte Rovers en MG's moet gaan melden hier kan ik blijven tiepen. Daar zit ik net even te vaak voor op de snelweg en niet eens in m'n eigen wagen! :?

Maar mocht ik, als die BRM, wat bijzonders tegenkomen, horen jullie me zeker.
;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Ewout

Re: BRM in Purmerend

Bericht door Ewout »

SillyTC schreef: Enfin, als ik alle gespotte Rovers en MG's moet gaan melden hier kan ik blijven tiepen. Daar zit ik net even te vaak voor op de snelweg en niet eens in m'n eigen wagen! :?
;)
Precies en hier hetzelfde, als ik uit m'n raam kijk staan er in mijn buurt alleen al een stuk op 6 dus :lol: . En in Spijkenisse rijdt er ook een hele reut rond dus ik denk niet dat ik die elke keer ga melden ;)
Dennis

Bericht door Dennis »

zie er hier ook wel veel hoor, toch wel...
Maar relatief zijn het toch wel erg veel 75's :shock:
Ewout

Bericht door Ewout »

In Spijkenisse voornamelijk 200 bubbels en 600'ts
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

en 1 coupe :)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

ja hier ook wel veel meld ze alleen als ik een idee heb dat het wel eens een bezoeker van het forum zou kunnen zijn(zoals de witte 214 van vandeweek)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Ashoe

Bericht door Ashoe »

Mark16v schreef:en 1 coupe :)
een zwarte?
Ashoe

Bericht door Ashoe »

if so, dan stonden we een keer naast elkaar bij de stoplichten als je vanaf de snelweg hoogvliet binnen rijdt :o
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

hij is zwart ja :)

en die stoplichten kan goed, ik rijd daar wel is ja :)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Plaats reactie