misschien makkelijk voor jullie maar....

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
vdwaldennis

misschien makkelijk voor jullie maar....

Bericht door vdwaldennis »

mijn radio doet het dus niet meer. Eerst deed mijn woofer niks dus ging ik ff kijken en was er een draad uit de versterker geschoten. Maar ik had de radio nog aan staan en ging ik met mijn domme kop met dat draad langs zo'n versterkeraabsluiting en pats... alles sloeg uit. De radio wil het niet meer doen. En ik heb alle zekeringen al nagekeken en weet niet wat het nu kan wezen. Misschien weet een van jullie het en is het heel gemakkelijk, ik ken ook wel wat mensen die er verstand van hebben maar daar heb ik nu ff weinig tijd voor. Dus als iemand het weet....laat m :shock: e ff weten aub
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Meestal zit er ook nog een zekering aan de achterzijde van je radio...heb je die ook gecontroleerd :?:
Dennis

Bericht door Dennis »

Wat ook nog kan (iets soortgelijks is bij mij met het klokje gebeurd) dat de + draad ergens doorgefikt is (of iets dergelijks) waardoor ie geen spanning meer krijgt.
Bij mijn klokje bleek dat het te zijn, idd ook na alle zekeringen gecontroleerd te hebben.
Prospero

Bericht door Prospero »

Anton schreef:Meestal zit er ook nog een zekering aan de achterzijde van je radio...heb je die ook gecontroleerd :?:
Ik denk idd dat het de zekering is aan de achterkant van de radio. Dat is de zekering die het dichtsbij de kortsluiting zat, dus die zal er ook het eerste uitklappen
Plaats reactie