Finale Nederlands kampioenschap EMMA en wij doen mee ;o))

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Ashoe

Bericht door Ashoe »

plok plok

>.>

Afbeelding Afbeelding
Ashoe

Bericht door Ashoe »

sorry :oops:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Ewout schreef: Wie begint nou met wie niet serieus te nemen, mag ik je nog ff herrinneren Dus niet zeuren als ik dan een sarcastische opmerking terug plaats :dry:

Mzzls 8)
Ik ben niet sarcastisch begonnen, dat jij het sarcastisch opvat is jouw probleem,maar ik was bloedserieus toen ik het een en ander uitlegde :!:
Dus beschuldig mij niet van iets dat ik niet gedaan heb, en al zeker niet dat ik loop te zeuren, terwijl ik mij alleen verdedig omdat jij opmerkingen gaat lopen maken die niet terecht zijn.
Ewout

Bericht door Ewout »

artemis schreef:
Ik ben niet sarcastisch begonnen, dat jij het sarcastisch opvat is jouw probleem,maar ik was bloedserieus toen ik het een en ander uitlegde :!:
'K verkeerd begrepen dan, no hard feelings :?:
Dennis

Bericht door Dennis »

Ashoe schreef:plok plok

>.>

Afbeelding Afbeelding
:lol:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Ewout schreef: 'K verkeerd begrepen dan, no hard feelings :?:
No hard feelings :)
216 driver

Bericht door 216 driver »

Zo .. vandaag me compo-setje ingebouwd (hifonics Zeus 16,5 cm) en heb zo het idee dat het echt maar net past met de 18mm mdf ring.

Maar ik ben zeker wel tevreden over het geluid :D , klinkt beter dan in me ouwe nissan.

Nu nog een keer mijn deuren dempen, is het dan ook verstandig om het deurpaneel te verzwaren met bitumen ? Deurpaneel trilt nu ook wel hevig :P

De tweeters staan nu voorlopig op het dashboard met dubbelzijdig tape :mrgreen: .

Volgende week in Essen waarschijnlijk een leuk radio'tje kopen, hopelijk een Alpine als de prijs een beetje interessant is.
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

@216 driver:

Zo is het nu bij mijn auto.

Verder de deuren beplakt met teerplaten, voor extra demping.
Leuke bijkomstigheid is dat onze plaatselijke audiozaak (waar wij alle spullen vandaan hebben) een alternatief heeft voor die dure matten van Caliber. Namelijk matten van een ander merk (komt bij Magma-audio vandaan), deze matten zijn ongeveer 4 x zo goedkoop
En idd klinkt de bas nu strakker, doffer, wel gaaf hoor
En als je deur dichtdoet dan klinkt het ook doffer


Afbeelding

Maar het resultaat wordt nog beter als je de binnenkant van het plaatwerk van de auto ook beplakt ;)
De auto wordt dan wel steeds zwaarder, is weer een minpunt(je) :mrgreen:
Daarom heb ik het voorlopig hierbij gelaten :)
216 driver

Bericht door 216 driver »

Hoeveel mm mdf heb je gebruikt ? Want ik heb ff goed zitten luisteren en hoor toch mijn speaker tegen het deurpaneel aantrillen.

Je had eigelijk het buitenste deel moeten dempen omdat dat 1 groot oppervlak is en dat trilt wat meer dan kleine delen.

Ik heb van de zomer 30 matjes gehaald van 50x20cm , kostte 1,80 per matje. Daar kan je wel 2 deuren mee dempen en misschien ook nog een gedeelte van je kofferbak.
Het was nog best ver rijden erheen maar was het prijsverschil wel waard, hier heb ik het gehaald ww*.audiogarage.nl

Ik heb toen ook bij een vriend zijn golf3 deuren gedempt en het klinkt een stuk voller en mooier omdat die trillingen weg zijn en je heb ook nog eens geluidsdemping van het geluid van buiten :mrgreen: (en de deur hoef je ook niet meer dicht te slaan :P)
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

Hoeveel mm mdf heb je gebruikt ? Want ik heb ff goed zitten luisteren en hoor toch mijn speaker tegen het deurpaneel aantrillen.
18mm of 22mm weet ik niet precies meer :oops:
Plaats reactie