nieuwe versterker

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
jdpower

nieuwe versterker

Bericht door jdpower »

Ik ben van plan om een versterker te kopen omdat ik in mun nieuwe hoedenplank 2 ovale speakers wil hangen. Ik heb al heel wat op internet gezocht naar verschillende merken ik kwam hierbij ook de merken boschmann en excalibur tegen. Deze merken zijn niet duur maarja ik weet niet of de qualiteit van deze versterkers goed zijn. Heeft iemand toevallig ervaring met deze versterkers of wat is anders een goede versterker qua prijs/kwaliteits verhouding
Ewout

Bericht door Ewout »

Met die 2 merken heb ik geen ervaring. Waar ik wel ervaring mee heb is dat goedkoop echt duurkoop is en helemaal met ice. Dus mijn advies is dat je beter ff door kunt sparen en dan een Goeie kunt kopen.

Voor de rest, als je de versterker alleen gaat gebruiken voor de 2 achterspeakers dat je geen zware bak nodig heb 2*100 watt is al zat.

Een merk wat echt een hele goede prijs/kwaliteitverhouding heeft is Infinity, dus kijk maar eens wat rond

Mzzl 8)
Prospero

Bericht door Prospero »

Neem het van mij aan... Boschmann en excalibur, dat zijn merken die je echt NIET in je kofferbak wilt hebben. Ze produceren een fractie van het opgegeven vermogen en als je goed rondsnuffelt op www.ebay.de en marktplaats, dan heb je voor hetzelfde geld een veel betere versterker.

Ik heb gisteren via Marktplaats een vrijwel nieuwe "Audison LRx-4.300" aangeschaft voor 275,- Is een topklasse versterker met een subliem geluid..

Boschmann is vergelijkbaar met Marquant en dat soort rommel.. Niet aan beginnen dus :)

Goeie merken die je voor (relatief) weinig geld op de kop kan tikken zijn:

Rockford Fosgate
Lanzar
Kicker
Emphaser
Rodek

En ga vooral eens kijken naar "zapco", de "I-force" serie heeft zeer goede referenties gehad en is absoluut niet duur:

http://www.acr.ch/shop/index.php?sid=10 ... id=&cf=itc

Kun je onderandere krijgen bij autoshop "De tunnel" hier in Nijmegen

En wat natuurlijk altijd een goed idee is: breng eens een bezoekje aan www.showyoursound.nl , vooral op het forum kun je enorm veel informatie vinden en vragen stellen.
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Link naar de site van "de tunnel"http://www.tunnel.nl/
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
jdpower

Bericht door jdpower »

haha harstikke bedankt voor de tips ja ik dacht al wel van ja goedkoop is duurkoop en daarom dacht ik dus ook dat excalibur en boschmann niet zo heel goed waren maarja ik wist dat niet zeker. Dus ik zal nog maar eens goed rondkijken wat er allemaal te kopen valt. en tips zijn natuurlijk altijd welkom! ;)
Prospero

Bericht door Prospero »

peter3 schreef:Link naar de site van "de tunnel"http://www.tunnel.nl/
Ohja, linkje is idd ook wel handig :mrgreen:
jdpower

Bericht door jdpower »

oja en dan zou het ook wel makkelijk zijn als die link werkt ;)
PatrickT

Bericht door PatrickT »

ik heb zelf ook 2 weken terug nieuwe audio in me mg-f gepropt...
zelf heb ik nu een:

Clarion HU
1x Powercap
2x Lanzar Versterkers
1x Rockford composet
1x Caliber Subwoofer

ik ben zeer tevreden met het geluid, je kan altijd ff bij een dealer informeren over deze merken en kan je zelf altijd nog beslissen wat je wil.

suc6 ermee!

- Patrick
tummeke

Bericht door tummeke »

Goed zaakje de tunnel idd..

Heb ik mijn eerste sub+versterker ook gehaald voor een leuk prijsje.. Speelde heel aardig.. 250 euro voor de 2 samen was t toen geloof ik..
Laatst gewijzigd door tummeke op do nov 04, 2004 1:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ewout

Bericht door Ewout »

tummeke schreef:Goed zaakje de tunnel idd..

Heb ik mijn eerste sub+woofer ook gehaald
SUB + WOOFER :?: :? is dat nieuw ofzo ;) :lol:
tummeke

Bericht door tummeke »

Ja man.. Da's de allernieuwste shit rechtstreeks uit het land van Uncle Sam weet je!

:mrgreen:

Foutje!
Prospero

Bericht door Prospero »

tummeke schreef:Ja man.. Da's de allernieuwste shit rechtstreeks uit het land van Uncle Sam weet je!

:mrgreen:

Foutje!
lol, foutje moet kunnen :)

Zorg alleen dat als je iets bij het tunneltje haalt, dat je ff vriendelijk babbelt met de verkoper daaro, dan krijg je namelijk ook weer 10% korting op de prijs. Lukt bij mij iedere keer weer :mrgreen:
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Mocht je nog meer info willen kun je ook altijd even op het forum van SYS kijken. Show Your Sound
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
tummeke

Bericht door tummeke »

:mrgreen: Ik had toen ook wel korting.. Was al setje dat speciaal in de uitverkoop was ofzo..Was ook de enige die ze hadden liggen.. Dus heb ze voor een extra mooie prijs meegekregen :)
Plaats reactie