En wie rijdt er F/TF?

sjirafje

Bericht door sjirafje »

Ik heb 2 maanden geleden een zilvergrijze MGF uit 1999 met 88000 op de teller uit duitsland geimporteerd :D
Inmiddels al een keer zelf schade gereden, en iemand anders die tegen mijn auto aan heeft gezeten, maar dat is allemaal al weer mooi gerepareerd.
Jai
MG-R Freak
Berichten: 861
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 9:30 pm
Woonplaats:
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Jai »

PeterH schreef:Ik heb 2 maanden geleden een zilvergrijze MGF uit 1999 met 88000 op de teller uit duitsland geimporteerd :D
Inmiddels al een keer zelf schade gereden, en iemand anders die tegen mijn auto aan heeft gezeten, maar dat is allemaal al weer mooi gerepareerd.
Tijd voor een 'Even voorstellen' bezoekje !! :mrgreen:
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Arctic

Bericht door Arctic »

Laat ik me nu hier ook ff melden.
Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een MG-TF 135, :D
Pearl black met donker grijs leder. 8)
Uit Duitsland ge-importeerd met 78000 km op de teller.
Verder geen extras maar wil wel roll-hoops erop zetten.
Ivo

Bericht door Ivo »

Welkom hier!!

Goed dat je gekozen hebt voor MG.

TF is niet verkeerd (maar dat komt omdat ik een F rijder ben =p )

Veel plezier op het forum.
Arctic

Bericht door Arctic »

Ivo bedankt,

de F is ook al een heel mooi bolide,

zelf ben ik er reuze blij met d TF, nu nog naar roll hoops zoeken.

groeten

John
Gebruikersavatar
RickO
MG-R Addict
Berichten: 253
Lid geworden op: di nov 07, 2006 9:52 pm
Woonplaats: Sambeek (NL)
Locatie: Sambeek (NL)
Contacteer:

Bericht door RickO »

Kijk eens op de site van Mike Satur daar staan er genoeg te koop.
MGF Britisch Racing Green 1997
MG ZT 260 Pearl Black 2004 (sold)
MG ZR 160 Starlight Silver 2004 (sold)


Afbeelding
Arctic

Bericht door Arctic »

Hoi RickO,

bedankt voor de tip! :D
Gebruikersavatar
RickO
MG-R Addict
Berichten: 253
Lid geworden op: di nov 07, 2006 9:52 pm
Woonplaats: Sambeek (NL)
Locatie: Sambeek (NL)
Contacteer:

Bericht door RickO »

Graag gedaan.
Hier nog een uitgebreide beschrijving met foto's van de plaatsing van de rollhoops.
MGF Britisch Racing Green 1997
MG ZT 260 Pearl Black 2004 (sold)
MG ZR 160 Starlight Silver 2004 (sold)


Afbeelding
Gebruikersavatar
marwee
MG-R Regular
Berichten: 67
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 11:49 am
Woonplaats: Zoetermeer
Contacteer:

rolbeugel MG F/TF

Bericht door marwee »

ik rij sinds oktober 2008 in n mg f 75 th ann. vlgs mij red. std., xenon, leuk wagentje voor de droge en mooie dagen! de rolbeugel bij cabrio styling apeldoorn gekocht en zo gemonteerd!
mn mg f gekocht bij roelofs utrecht, super dealer, mn mg zs 180 staat daar nog te koop.
eens n engelse bak... hoelang nog zullen ze er zijn
gr.
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Lijkt wel een advertentie uit een plaatselijk krantje : nw mg tk. pr o tk....
;) :D
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Gebruikersavatar
damydyo1
MG-R Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo nov 23, 2008 4:38 pm
Woonplaats:
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door damydyo1 »

Hallo allemaal,

Heb mij op 23 november 2008 ingeschreven, omdat ik een MG TF 120 Stepspeed heb aangeschaft en nog niet veel wist van de auto. Mijn vrouw heeft een Rover 75, dus we zijn behoorlijk english minded wat de auto's betreft. Ook zijn we lid van de Rover 75/ZT club uit Engeland en doen vaak met meetings mee. We kennen al behoorlijk wat vrienden. Ik zag zelfs Pim uit Heiloo op dit forum.
De rover 75 heb ik digitaal geupgraded van Low-Line naar een High-Line Symphony Sat-Nav. Als je hierover iets wilt weten: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... fit+satnav
De MG TF heeft al enkele zware operaties achter de rug, ondanks de slechts 25.000 km, daterend uit 2002. Zo is de distibutie en koppakking vervangen en is de garage thans bezig om een lager uit de automatische bak te vervangen. Ik zal later wat foto's toevoegen. Hierbij een voorproefje: Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik vond het bijzonder jammer, dat ik het MG (T)F evenement in Flevoland heb gemist in september 2009. Enige kans, dat dit nog terug zou komen via dit forum? We wonen zelf ook in Flevoland, Almere namelijk en ik zou graag in contact willen komen met TF bezitters. Tot zover dan....

Hier nog enkele plaatjes: http://www.plaxo.com/profile/viewPhotos ... 4eb7a92259

Met vriendelijke groet,
Ralph van Leeuwen
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

damydyo1 schreef:Ik vond het bijzonder jammer, dat ik het MG (T)F evenement in Flevoland heb gemist in september 2009. Enige kans, dat dit nog terug zou komen via dit forum? We wonen zelf ook in Flevoland, Almere namelijk en ik zou graag in contact willen komen met TF bezitters. Tot zover dan....
Sorry voor de late reaktie, maar het evenement in D'eemhof, waar je het over hebt, was een organisatie van de mgcarclub NL en was in samenwerking o.a. met het Nederlandstalig forum voor MGF en MGTF rijders, meerbepaald www.mgf.be.
Er komt misschien terug zo'n evenement, maar dan zal het om te beginnen wel in België plaatsvinden volgend jaar. Let op, er staat "misschien", want t'zou ook pas binnen 2 jaar kunnen zijn.
Meer info zal je zeker vinden op www.mgf-tf.com , of mgf.be in de volksmond !
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
jobseuren

MG-F

Bericht door jobseuren »

Goedemiddag,

Ik heb sinds twee weken een Britsgroene MG-F uit 1996, gewoon voor de leuk. Ik heb 0,0 verstand van auto's, maar deze is ontzettend leuk en rijdt prettig. Nu nog een paar krasjes en roestplekjes bijwerken en een nieuw hoesje voor de versnellingspook en klaar is 'ie.

Groeten,

Job, Woudrichem
Plaats reactie