Motor Rover 827 of 825 V6 in een Rover 600+lederen interieur

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Bunzy

Motor Rover 827 of 825 V6 in een Rover 600+lederen interieur

Bericht door Bunzy »

Hoi heren ik zal me even voorstellen ik ben Gregory uit Rotterdam en ik heb een Rover 620i LPG G3 uit 1995 (groen) en hij rijdt prima
Ik heb wel de aandrijfstang linksvoor moeten vervangen de lagers in die aandrijfstang waren helemaal kapot dus hoorde ze elke keer over elkaar heen knallen en knarsen in de bochten
Ben wel 3 dagen op sloperijen geweest voor een aandrijfstang (linksvoor) voor een Rover 600 ....NERGENS TE VINDEN
Ben bij de Rover Dealer in Spijkenisse geweest ,die wist mij te vertellen dat hun die spullen niet hadden en ook niet konden bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De Dealer vertelde mij dat zo,n aandrijfstang nooit stuk gaat !!!!!bij alle Rover die ik op de sloop tegen kwam waren die onderdelen ( aandrijfstangen ) allang verdwenen .Dus uiteindelijk heb ik een aandrijfstang van een Honda Accord gepakt en die aangepast de Stang bestaat uit 2 delen dus moest eerst alles aanpassen maar het is uiteindelijk gelukt en hij loopt weer als nieuw !!!
Ik heb een vraagje is het mogelijk om een V6 motorblok (Honda) uit een Rover 800-serie over te zetten in een Rover 600-serie zo ja !! Waar moet ik dan opletten ! BV Motorsteunen,Uitlaatsysteem,Schokbrekers-voor etc.....
Nog een ander vraagje weet iemand nog een lederen interieur te koop voor een Rover 600 en wat is de prijs daarvoor

Thanks in advance !!!!!!!!!!!!
Järv
Moderator
Contacteer:

Re: Motor Rover 827 of 825 V6 in een Rover 600+lederen inter

Bericht door Järv »

Bunzy schreef:......Ben bij de Rover Dealer in Spijkenisse geweest ,die wist mij te vertellen dat hun die spullen niet hadden en ook niet konden bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De Dealer vertelde mij dat zo,n aandrijfstang nooit stuk gaat !!!!!.....
Die lopen te bullshitten ... dat soort spullen horen ze in dit geval ZEKER tot 2009 te kunnen leveren (10 jaar na laatste van het model)

Die in spijk is een beste vent hoor ... maar hij probeerde me ook ooit een koelwaterleiding van een MPI te verkopen voor mijn SPI 214 .. die had ie verkeerd besteld, maar wilde 'm me wel in de maag splitsen.
Ha .. mooi niet.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Hmm... dat is wel gek..

Je zou eens kunnen bellen met van Noort..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie