1. Het is een MG
2. Op die borden boven de parkeerplaatsen staat dat de parkeerplaats gereserveerd is voor bestelautos ofzo... het is in ieder geval FRANS
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gevonden! OOk al is m'n frans niet al te best... lol
Links in het grijze menu staat "Les photos"
dan ff zoeken op MG, op de tweede pagina staat de auto van de foto, achterkant lijkt overigens oe iot te zien, beetje jammer.
hmm ja ok, echter had ik dan alles gedaan, dus ook de stootstrips van de deuren af, tankdop weg, stootstrips van de bumpers af, skirts in het bodywork geplamuurd e.d.
beetje zoals die paarse
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Tja dat is wel een hele dikke ZR, allebei trouwens...
Die voorbumper van die paarse lijkt wel erg op de Komodo, als dat hem niet al gewoon is...
Die achterkant..... DIe wil ik ook....
Trouwens.. Achterklep van de nieuwe 25/ZR is al kaal, dan gewoon de bumper van de nieuwe ZR of oude bewerken.....
Na lang twijfelen, heb ik besloten dat op het moment dat de neus bij de 200VI vervangen wordt dit dan de Ibher gaat worden.....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!