Veren V-maxx, ervaring?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
rover 216

Veren V-maxx, ervaring?

Bericht door rover 216 »

Ik heb dus de kans om veren van V-maxx te kopen voor mijn rover 200, deze verlagen 4cm. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

nog niet, ik ben van plan om de complete set te kopen, dus incl. dempers... heb je een adresje ofzo?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ja, maar tis ne winkel in België, dus misschien een beetje ver voor u :?
rover 216

Bericht door rover 216 »

Dit is de website, maar er staat wel niks speciaal van de veren ofzo.
Bij Info staat adres en telefoonnummer enzo.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

mag ik vragen wat jij moet betalen voor die set? PM desnoods maar
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ge hebt PM ;)
rover 216

Bericht door rover 216 »

Nog iemand die deze vere heeft?
rover220GTi

Bericht door rover220GTi »

Hoi,

Zelf heb ik geen V-Maxx maar G-Maxx, Ik weet niet of deze hetzelfde zijn, maar ik geloof het wel. Wat betreft mijn veren heb ik die ongeveer een jaar onder m'n auto gehad met de standard dempers. Goed te doen, auto heeft goede wegligging maar is niet echt comfortabel. Verder heb je wel eens last van stuiteren, wat in een bocht voor minder grip kan zorgen. Nadat ik rode Koni's eronder had gezet was de auto heel soepel, lekker weggedrag en stuitert niet meer.

De veren vind ik prima, en voor het geld zeker. Ik hoor lui ze wel eens afkraken maar zelf nooit problemen gehad. Ik zou niet weten hoe anders een paar andere veren zouden voelen, zolang als ze de funktie vervullen waar ze voor gemaakt zijn vind ik het prima.

HTH

Erik
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ik ga ook eerst met de vere rondrijde, en dan daarna koni deropzette. Prijs valt ook mee enzo dus da komt in orde :)
Plaats reactie