Sportuitlaat voor Diesel

414 416 418 420 45
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Dat kan best zo in de boeken staan(natuurlijk, de fabrikanten dekken zich helemaal in), maar het gebeurd echt niet. De zaak waar ik het over heb is namelijk een BMVV dealer.

Tuurlijk is goed anders, ben ik direct met je eens, maar geloof je nou zelf dat zo'n leiding direct uit elkaar valt als die een druppeltje benzine ziet?

Gewoon snel de brandstof vervangen en restanten doorspoelen en er is niets aan het handje.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Ff terug over t uitlaat probleem. Ik heb op mn 620SDi een einddemper van Skytune zitten. Verwacht geen helse herrie maar een iets diepere ronk. Wil je luider dan moet je een ander eindstuk plaatsen dan t mijne en moet je ook de andere dempers gaan weghalen. Welk effect dat op je motor geeft kan ik je niet voorspellen.

Grtz, Pagan
Afbeelding
morris
MG-R Fanatic
Berichten: 158
Lid geworden op: do feb 12, 2004 8:36 pm
Woonplaats:
Locatie: tilburg

Bericht door morris »

118GTR schreef:Dat kan best zo in de boeken staan(natuurlijk, de fabrikanten dekken zich helemaal in), maar het gebeurd echt niet. De zaak waar ik het over heb is namelijk een BMVV dealer.

Tuurlijk is goed anders, ben ik direct met je eens, maar geloof je nou zelf dat zo'n leiding direct uit elkaar valt als die een druppeltje benzine ziet?

Gewoon snel de brandstof vervangen en restanten doorspoelen en er is niets aan het handje.
Tuurlijk doen ze dat niet! ze zullen het ook niet zeggen als ze de wagen verkopen/verhuren.
Gebeurt er niets binnen de garantie termijn, dan hebben ze geluk.
Vroeger deden ze in de winter idd wat benzine bij de diesel om het "vlokken" tegen te gaan ,maar toen werd de diesel ook nog niet onder honderden bar's ingespoten.
Ik zou zeggen probeer het eens! op een halve tank een liter of 10 benzine en gassen maar.
Op denduur gaat het naar de kl++te, of het nou een bmw is of een kia
Roverloos
morris
MG-R Fanatic
Berichten: 158
Lid geworden op: do feb 12, 2004 8:36 pm
Woonplaats:
Locatie: tilburg

Bericht door morris »

Dennis schreef: Maar dan heb je geen lege tank volgegooid met diesel denk ik :D
Nee! ik moest toch op een of andere manier bij de pomp komen.
;)
Roverloos
Plaats reactie