Is een meer voorkomend probleem uit die tijd, er is foam gebruikt dat onder invloed van warmte gewoon desintegreert, de inhoud van hoofdband van mijn dure sennheiser HD565 Ovation was ook opeens compleet verdwenen, alleen het kunstleren omhulsel bleef over.
Probleem is, net als bij de F, TF, en veel andere merken (ook Saabs) uit die periode er kunststof binnenschermen werden toegepast.Marinus schreef: ↑di jul 06, 2021 11:20 am De 75 ook niet, begreep ik, alleen de kokerbalken lijken (zoals bij zoveel auto's) een zwak punt. Al zeggen ze in Engeland dat de Cowley-modellen (1999/2000) daar gevoeliger voor lijken te zijn dan die van Longbrigde (na 2000).
Is de roestduivel bij de kokerbalken van buiten goed te zien vanaf de onderkant of zit dat achter afdekmateriaal?
En zijn er nog meer puntjes om op te letten qua roest?
Daar waren twee problemen mee, ten eerste de bevestiging, vaak in de steenslagzone, maar ook vocht en vuil dat zich achter de binnenschermen ophoopte, als het er maar lang genoeg blijft broeien is daar geen roestbescherming tegen bestand.
Dus kijk vooral goed ACHTER de binnenspatborden.