Heeft er iemand ervaring met een alfa spoiler van een 156 plaatsen op de kofferbak van een 400 serie, naar mijn idee moet het passen want de maten van de kofferdeksel zijn hetzelfde.
Mazzel Daan.
Spoiler op 400 serie
-
eggbert
Moet je ff contact opnemen met http://www.mg-r.nl/club/profile.php?mod ... file&u=387 Dr. Doggystyle, die heeft volgens mij zo'n spoiler erop...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
DJ
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
Beetje laat .... een maand ofzo
maarûh ... hoe staat het met het spoiler project van je?
Mijn ervaring met spoilers is dat er heel veel spoilers passen ... kwestie van de maat van je kofferbak opmeten en goed om je heen kijken.
Mijn kofferspoiler is tenslotte ook niet orgineel-Rover
en op m'n vorige 214GSi stond een spoiler van een Citroen XM ...
Dus genoeg mogelijkheden ......
cheers,
Dennis
maarûh ... hoe staat het met het spoiler project van je?
Mijn ervaring met spoilers is dat er heel veel spoilers passen ... kwestie van de maat van je kofferbak opmeten en goed om je heen kijken.
Mijn kofferspoiler is tenslotte ook niet orgineel-Rover
en op m'n vorige 214GSi stond een spoiler van een Citroen XM ...
Dus genoeg mogelijkheden ......
cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
-
DJ
Het project staat ff in de ijskast
Dr is wat tussendoor gekomen, eigen woning
Heb nu alle Ice binnen wat ik erin wil hebben, zal eind van het jaar toch wel weer wat wijzigen, maar het geheel moet dus ff 2 maandjes wachttijd hebben.
Daarna ga ik ook weer verder met spoiler en special paint.
Desondanks tnx voor de tips
Mazzel Daan.
Heb nu alle Ice binnen wat ik erin wil hebben, zal eind van het jaar toch wel weer wat wijzigen, maar het geheel moet dus ff 2 maandjes wachttijd hebben.
Daarna ga ik ook weer verder met spoiler en special paint.
Desondanks tnx voor de tips
Mazzel Daan.