Geplaatst: zo mar 22, 2015 8:12 pm
hey,
Koppakkingen zijn enkel een issue op de viercilinderbenzines. De tweeliters (diesel en V6) hebben daar nooit last van.
Maar gezien de kmstand die jij zoekt is die waarschijnlijk al vervangen door een upgrade exemplaar.
Riemen zou ik persoonlijk vervangen op 100dkm voor de viercilinders (liever zelfs 80dkm). V6 zou normaal 150d moeten maar vroeger is ook op zeker spelen gezien de leeftijd.
Van de automaten weet ik niet veel,de 5 bak automaat in de V6 is wel vrij probleemloos,de zestraps CVT op de andere is meer een zorgenkindje denk ik (Duitse makelij hé)
Voor de rest is de 45 een vrij betrouwbare auto vind ik
Koppakkingen zijn enkel een issue op de viercilinderbenzines. De tweeliters (diesel en V6) hebben daar nooit last van.
Maar gezien de kmstand die jij zoekt is die waarschijnlijk al vervangen door een upgrade exemplaar.
Riemen zou ik persoonlijk vervangen op 100dkm voor de viercilinders (liever zelfs 80dkm). V6 zou normaal 150d moeten maar vroeger is ook op zeker spelen gezien de leeftijd.
Van de automaten weet ik niet veel,de 5 bak automaat in de V6 is wel vrij probleemloos,de zestraps CVT op de andere is meer een zorgenkindje denk ik (Duitse makelij hé)
Voor de rest is de 45 een vrij betrouwbare auto vind ik