Pagina 1 van 1

Geplaatst: wo mar 04, 2015 12:14 pm
door rover4u2nv
kan heel misschien liggen aan master of slave cylinder liggen van de koppeling, ze willen soms gaan roesten of gaan vast lopen.

Geplaatst: wo mar 04, 2015 1:36 pm
door roland
Heb het met de MGB gehad
De mastercilinder is dan van binnen niet goed meer

Geplaatst: wo mar 04, 2015 8:04 pm
door p@p@zs
He? Bedoel je dat t garage personeel een boete rijd met jouw auto en dat je m dan zelf mag dokken??
Klinkt als een kandidaatvoor de black-list :|

Geplaatst: wo mar 04, 2015 8:32 pm
door arjen
Zit de hoofdcilinder wel goed gemonteerd? 1 persoon even kijken onder de motorkap, tegen het schutbord, 2e persoon de koppeling bedienen.

Gaat de koppeling ook opvallend zwaar?

Geplaatst: do mar 05, 2015 9:42 pm
door arjan_m
500 km gereden met je auto.... :evil: En dan ook nog een boete.... :grazy:

Ik had hem door de brug gekielhaald.....

Geplaatst: do mar 05, 2015 9:56 pm
door p@p@zs
Dit is gewoon onbeschoft, en dat klinkt nog netjes :evil: