Foto's zt 260

Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Niet mee eens, sinds de AR33 2e generatie (vanaf 1990 ofzo) zijn er geen roestproblemen meer en ook de elektronische storingen zijn zo goed als verdwenen. Feit blijft wel dat de motoren nog steeds gevoelig zijn voor rustig warmrijden e.d.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Nou, mijn ervaringen met een 156 (1999) zijn ronduit slecht.
Regelmatig allerlei oplichtende lampjes op het dashboard.
Motor die nooit echt mooi (stationair) gelopen heeft.
En een nieuwe distributieriem die zomaar knapt.
Daar wordt je toch niet echt blij van.
SilverCupr@

Bericht door SilverCupr@ »

jan_dakpan schreef:staat wel netjes idd. maar het bedekt de motor. En die zie ik liever. Zoals alfa het al jaren doet zonder zo'n kap daar kunnen menig auto's nog een voorbeeld aan nemen...

Maar dit is weer zoiets van kwestie van smaak enzo....
Ok, in het geval van Alfa ben ik het wel met je eens, maar die motor is ook het showen waard! De meeste motoren hebben niet de looks zoals die Alfa motor, dus dan heb ik liever een mooie afdekkap. :D
SteV6

Bericht door SteV6 »

Mooie foto's! Met 1 maar, MG kan geen dempers afhangen! Op alle foto's van de ZT260 die ik tot nu toe heb gezien hangen de uitlaatmonden niet mooi in het midden van de uitsparing. Ik weet dat het deatails zijn, alleen vind ik zoiets wel belangrijk.

Ik ga binnenkort ook maar eens praten met een dealer over zo'n V8, want hoe langer de face-lift er is hoe mooier ik 'm vind.

SteV6
Ewout

Bericht door Ewout »

SteV6 schreef:Mooie foto's! Met 1 maar, MG kan geen dempers afhangen! Op alle foto's van de ZT260 die ik tot nu toe heb gezien hangen de uitlaatmonden niet mooi in het midden van de uitsparing. Ik weet dat het deatails zijn, alleen vind ik zoiets wel belangrijk.
Inderdaad op de foto's lijken ze scheef afgehangen. Maar in het echt is dat niet zo, dat komt omdat ze namelijk een beetje schuin naar buiten staan gericht en dit komt op de foto'scheef over. Maar in't echt zijn ze gewoon recht. :)
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

We hebben er in Eindhoven ook twee staan, klinken erg leuk.
Een daarvan gaat als demo ingezet worden :!: :!:

Bart620
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Dennis

Bericht door Dennis »

Edgecrusher schreef: Het lijkt inderdaad wel erg mooi.
Maar laat ze ze bij Alfa maar eerst druk maken over andere zaken.
Bijvoorbeeld dat er niet altijd lampjes op het dashboard gaan knipperen en andere foutmeldingen.
Ik ken dit uit ervaring, en op een gegeven moment reageer je zelfs op geen enkel lampje meer, dus ook die niet van de olie o.i.d.
:lol: dit is gewoon in grote lijnen hetzelfde als wat VW rijders over b.v. Rover zeggen :lol:

Ontopic: vette bak :inlove:
Ewout

Bericht door Ewout »

VW rijders :?: :?
Dennis

Bericht door Dennis »

om maar wat te noemen... 8)
Plaats reactie