Foto's zt 260

Ewout

Foto's zt 260

Bericht door Ewout »

Ik kom net bij Rover Lievaart vandaan, en daar hebben ze hem :!: :!:

De ZT 260

Ik was daar om een paar spulletjes op te halen en hoorde ik een zware v8 roffel. En ja hoor dat was hem, kwam net bij de poetser vandaan. Dus laat ik nou net toevallig m'n camera bij me hebben ;) dus ik heb gelijk maar een paar foto's gemaakt.

Echt een hele mooie wagen hoor, motor klinkt ook lekker alleen jammer dat er op de motor een groot mustang logo zit :( maar goed als de motorkap dicht zit heb je daar geen last meer van :)

hier komen de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat wordt sparen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

gaaf :D

binnenkort ff proefritje regelen :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

:bangin: :bangin: :bangin: :bangin:

Ik wil er 1, auto van de firma?

Pagan
Afbeelding
floris

Re: Foto's zt 260

Bericht door floris »

[quote="Ewout"]Ik kom net bij Rover Lievaart vandaan, en daar hebben ze hem :!: :!:

De ZT 260

Ik was daar om een paar spulletjes op te halen en hoorde ik een zware v8 roffel. En ja hoor dat was hem, kwam net bij de poetser vandaan. Dus laat ik nou net toevallig m'n camera bij me hebben ;) dus ik heb gelijk maar een paar foto's gemaakt.

WAS NIET TOEVALLIG HAD JE GETIPT :dry:
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ziet er super uit 8) !!!
Ik vind alleen wel dat ze even het Mustang-embleem op de gasklep hadden kunnen vervangen door een MG-embleem :roll:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Ewout

Re: Foto's zt 260

Bericht door Ewout »

floris schreef:WAS NIET TOEVALLIG HAD JE GETIPT :dry:
Das waar :mrgreen:
Ewout

Bericht door Ewout »

Mark16v schreef:gaaf :D

binnenkort ff proefritje regelen :P
Jammer maar hij is al verkocht
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

:shock: Super!

Ook beter dat er niet zo'n afschuwlijke plastic afdekgeval over de motor heen ligt zoals bij mercedes en vw enzo... Nu kun je de motor van dichtbij ook ff goed bekijken...
SilverCupr@

Bericht door SilverCupr@ »

jan_dakpan schreef:Ook beter dat er niet zo'n afschuwlijke plastic afdekgeval over de motor heen ligt zoals bij taxi en vw enzo... Nu kun je de motor van dichtbij ook ff goed bekijken...
Euh, vind jij zo'n plastic afdekkap lelijk dan? :roll: Dat heb ik namelijk ook en vind dat super netjes staan als je de motorkap opent.
Kun je er altijd nog afhalen als je zou willen, is er zo af.

Ontopic: Mooie auto hoor, geluid zal inderdaad wel gaaf zijn. :D
floris

Bericht door floris »

echt baalen mijn fotos zijn mislukt :cry:
hat ook fotos van de onderkant gemaakt toen ik hem op de
brug had gezet :VerySad:
Ewout

Bericht door Ewout »

Foto's mislukt :?: das jammer
Ah joh over een tijdje heeft teo de zt 385 dus dan weer een nieuwe kans.

Ga nog naar Automaxx of niet :?:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

SilverCupr@ schreef: Euh, vind jij zo'n plastic afdekkap lelijk dan? :roll: Dat heb ik namelijk ook en vind dat super netjes staan als je de motorkap opent.
Kun je er altijd nog afhalen als je zou willen, is er zo af.

Ontopic: Mooie auto hoor, geluid zal inderdaad wel gaaf zijn. :D
staat wel netjes idd. maar het bedekt de motor. En die zie ik liever. Zoals alfa het al jaren doet zonder zo'n kap daar kunnen menig auto's nog een voorbeeld aan nemen...
AfbeeldingAfbeelding
Maar dit is weer zoiets van kwestie van smaak enzo....
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

idd alfa denk tenminste ook aan looks onder de kap :D
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

idd alfa denk tenminste ook aan looks onder de kap
Het lijkt inderdaad wel erg mooi.
Maar laat ze ze bij Alfa maar eerst druk maken over andere zaken.
Bijvoorbeeld dat er niet altijd lampjes op het dashboard gaan knipperen en andere foutmeldingen.
Ik ken dit uit ervaring, en op een gegeven moment reageer je zelfs op geen enkel lampje meer, dus ook die niet van de olie o.i.d.

Ik geef liever de voorkeur voor op de 1e plaats een goede auto en op de 2e plaats een mooie auto en niet andersom.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Edgecrusher schreef: Het lijkt inderdaad wel erg mooi.
Maar laat ze ze bij Alfa maar eerst druk maken over andere zaken.
Bijvoorbeeld dat er niet altijd lampjes op het dashboard gaan knipperen en andere foutmeldingen.
Ik ken dit uit ervaring, en op een gegeven moment reageer je zelfs op geen enkel lampje meer, dus ook die niet van de olie o.i.d.

Ik geef liever de voorkeur voor op de 1e plaats een goede auto en op de 2e plaats een mooie auto en niet andersom.
Ik ken dit ook uit ervaring (papa heeft een 156 1.8 uit 1999) en niks geen elektrische storingen. Uberhaupt nog nooit storingen gehad eigenlijk. :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

In 1999 begon Alfa met de nieuwe (en goede) modellen, dit waren grofweg dezelfde auto's zonder de oude problemen. 8)

Je kunt gerust een Alfa kopen van na 1999, met alles daarvoor neem je een risico.

Gr. Tomas
Plaats reactie