Ervaringen met kopen bij mg-rover.org?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Steven

Ervaringen met kopen bij mg-rover.org?

Bericht door Steven »

Heeft ier iemand wat besteld bij mg-rover.org en ging dat goed en oe gaat da precies in zijn werking met het overmaken van het geld :?: :?:

Edit: topic-titel veranderd in een passende titel
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

MG-Rover org en bestellingen :rofl:

ben achter de streetgear bumper en mistlampen aangeweest. Hopeloos. Probeer eerst maar eens reactie via de mail te krijgen. Als dat je lukt moet je bereid zijn om het bedrag via de post op te sturen of de producten daar weg te halen.
Andere mogelijkheden zijn er niet. Ik heb al gevraagd of ik alles niet vooruit kon betalen. Zij hun rekeningnummer aan mij doorgeven, ik mijn geld storten en zij de spulletjes opsturen.
Willen ze niet :? Alleen op de bovengenoemde manier.

Dus mijn ervaring is zeer slecht. Wel zijn ze bezig met het betalen met creditcard werd mij verteld. Maar die heb ik niet dus daar schiet ik ook nix mee op.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik heb er verschillende malen wat besteld. Ze reageren niet altijd even snel op mail (soms binnen enkele minuten, soms na 3 mails nog niks :roll: ), maar de service is er goed.
Helaas kan je er op het moment niet meer via credit card betalen (vanwege wat fraude problemen die ze hebben gehad), maar alleen via overschrijving (of contant).
Voor het overschrijven naar het buitenland heb je een IBAN en BIC (ook wel swift-code) nodig.
Stuur ze eens een mail, krijg je vlot antwoord, dan is er geen enkel probleem.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

jan_dakpan schreef:Willen ze niet :? Alleen op de bovengenoemde manier.
Aha, dat waren zij dus :roll:. Mmm, zo'n houding ben ik niet van ze gewend, normaal doen ze er niet echt moeilijk. Dan zal er nu wel zo'n pennenlikker achter de balie zitten :evil:. Nog steeds jammer dat Dr. Dave weg is :cry:.

@ Jan BTW, als je er echt iets nodig hebt, dan kan ik altijd wel regelen dat het toch hier komt, stuur me maar even een pb.
Afbeelding

Steven

Bericht door Steven »

Ja bij mij gaat ook nie dus maar ik ben op zoek naar zo een apparte onderspoiler voor onder min achterbumper. Maar heb al achter geinformeerd maar niemand kan hem zo appart krijgen hier. Dus benk verplicht voor van eerste keer volledig nieuwe achterbump te kopen. Of weten jullie soms waar mss die onderspoiler appart kan verkrijgen.... :?: :?: Heb deze alleen nog maar zien staan bij mg-rover.org.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De achtersplitter die op mg-rover.org staat, is de achtersplitter van een ZR deze past (zonder aanpassingen althans) enkel onder de bumper van de 25 en ZR, niet op die van een mk3 200. Dat er op de site staat dat hij ook voor een 200 is, is dus fout :roll:.
Afbeelding

Steven

Bericht door Steven »

Striker schreef:De achtersplitter die op mg-rover.org staat, is de achtersplitter van een ZR deze past (zonder aanpassingen althans) enkel onder de bumper van de 25 en ZR, niet op die van een mk3 200. Dat er op de site staat dat hij ook voor een 200 is, is dus fout :roll:.
Ik het een rover 25 e :lol: :lol: maar mijn vraag was gewoon of ze ergens anders nog die splitters appart verkopen zodat je niet direcht een nieuwe bump moet kope :D :D
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Steven schreef:Ik het een rover 25 e :lol: :lol:
Ah, in dat geval is 't geen probleem :P (feit blijft dat de omschrijving op mg-rover.org onjuist is wat betreft de mk3 200).
Je kan de splitter ook gewoon bij de MG-Rover dealer bestellen, alleen betaal je dan waarschijnlijk wat meer dan via mg-rover.org. Ook zou je bv kunnen kiezen voor de splitter van Cadamuro:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie