Pagina 1 van 2

Geplaatst: di nov 18, 2014 7:12 pm
door JD
je kunt hem beter via deze site bestellen ( gaat sneller en minder vaak fout ) en ongeveer net zo duur als mister auto.

als ik het zo leest zit het vershil in de aansluiting, of pin (vanaf motornummer: 20T2N11N16273 ) of m4 ( tot motornummer: 20T2N11N0016272 )

www.pkwteile.de

*edit*
site toegevoegd

Geplaatst: di nov 18, 2014 7:40 pm
door roland
Zal een ander oorzaak hebben
Een L-serie diesel start Ook zonder gloeien zo niet is er iets anders meestal de oorzaak
Pomp timing of de baterij

Geplaatst: di nov 18, 2014 10:28 pm
door roland
Nee die spullen zijn allemaal verkoop praatjes.
Kijk eens naar je brandstoffilter.

Waar kom je vandaan jeroen?

Geplaatst: di nov 18, 2014 10:54 pm
door bam
Als je dan een nieuw brandstoffilter monteert vul hem dan toch maar met een additief ;) puur in het filter gieten, starten 10 seconden laten draaien een nachtje laten staan en dan de volgende ochtend een flink stuk rijden. Werkt perfect. Je kunt ook bij elke tankbeurt 200 cc 2 takt olie aan de tank toevoegen zal je zien wordt hij in ieder geval stiller van als hij koud is.

Geplaatst: wo nov 19, 2014 11:40 am
door roland
O das ver

Geplaatst: wo nov 19, 2014 8:36 pm
door Johnny_D
Ik denk ook dat de timing net niet klopt.
Had zelf namelijk het zelfde probleem.
Of de accu levert net te wijzig stroom.
Zoals Roland al zij, de L serie start moeiteloos zonder gloeistiften.

Geplaatst: do nov 20, 2014 9:13 pm
door Johnny_D
Waar woon je?

Geplaatst: do nov 20, 2014 9:22 pm
door Mista T
misschien iets kleins, maar de brandstofretourleidingen zou je ook eens kunnen nakijken, misschien dat deze poreus zijn..

Geplaatst: di dec 02, 2014 11:10 pm
door Johnny_D
Als je verteld waar je woond misschien wel. Ik kan bijvoorbeeld je timing na kijken, en stellen. Maar als je ergens aan de andere kant vant kant woont heeft het wijzig zin

Geplaatst: di dec 02, 2014 11:37 pm
door arjen
j45 schreef: Lelystad Roland ;-)
:mrgreen:

Geplaatst: wo dec 10, 2014 11:13 am
door roland
Komt bij de L-serie diesel bijna niet voor die koppakking.
Hebben ze hem afgeperst?
Er wil nog wel eens een klein scheurtje in een slang zitten waar hij lekt
Ik heb dit ook gehad en na een jaar pas achter gekomen
Blijft hij roken uit de uitlaat?
Loopt de motor na het starten goed?

Geplaatst: wo dec 10, 2014 11:55 am
door roland
Zeker even afpersen dan.
Pas als dat gedaan is weet je het zeker en de kosten Vallen mee.

Geplaatst: wo dec 10, 2014 12:18 pm
door roland
Dan zetten ze druk op het koelsysteem en kunnen zo zien waar de koelvloeistof weg lekt.
Als je dat laat doen weet je alles zeker of het de kop is

Geplaatst: wo dec 10, 2014 2:38 pm
door bam
Nou heb ik ook problemen met een l serie gehad maar dat was een scheur/koppakkings probleem. Dus het kan wel degelijk.
Maar dat op 3 poten lopen klopt want de meeste l series hebben maar drie gloeibougie's. Na 3 seconden loopt hij waarschijnlijk mooi op 4 cilinders.

Maar gooit hij het uit het potje of lekt hij ergens?

Geplaatst: wo dec 10, 2014 6:43 pm
door roland
En dat zal het wel zijn je koelvloeistof lek

Geplaatst: vr dec 12, 2014 2:24 pm
door roland
Denk dat je de gloeispiralen dan moet vervangen ze kosten niet zo veel
3 stuks is zat (als er 4 in zitten kan je deze niet tot moeilijk vervangen)