Zoals een flink aantal wel weten heb ik (we) ook een 200 cabrio. Nou wil dat verrekte ding niet starten vanwege de blokkering die er niet vanaf wil (en nee, ik heb geen ab, interieursensor of dat soort ongein, vraag niet hoe dat kan, het zit er gewoon niet in..)
Nu heeft Marcel een 216 voor demontage staan, en nu zat ik te denken om de motor en de ECU van die auto te wisselen met die van mij, maar wat heb ik dan precies nodig om te zorgen dat onze 200 gewoon weer rijd?
Er zou dan een 1600 Honda blok in komen in plaats van de 1400 K series die er nu in zit.
Hoe zit het met de bedrading en dergelijke? Ik meen dat de 1600 achter ook schijven heeft, maar ik denk als ik de massieve voor remschijven van mij dan wissel voor de geventileerde remmen van de 216 dat t verder wel prima is, ondanks dat er dan 30 pk meer te bedwingen zou moeten zijn..
Hoeveel werk is het aanpassen ongeveer? En nog belangrijker, wie zou eventueel (tegen vergoeding) willen helpen, gezien mijn auto technische kennis niet geweldig (lees nihil) is

Het wisselen zou dan bij Marcel moeten gebeuren lijkt me, die heeft tenslotte de spullen voor dat soort klussen.
Graag uw advies, raad, daad en wat al niet meer hieronder, via pb, sms, email, postduif of weet ik wat, dan ben ik jullie zeer dankbaar