Hulp!

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Ewout

Bericht door Ewout »

MoRaX schreef:"de vollheid"
Ik dacht toch altijd dat het om zo'n strak en realistisch mogelijke weergave ging :?

Oh en een vriend van me werkt bij correct en die krijgt nogal wat jvctjes terug. Dus wel garantie maar toch geklooi :mrgreen:
Dennis

Bericht door Dennis »

damn...daar gaat de mooie theorie :?
:)
Ewout

Bericht door Ewout »

kan je tenminste niet zeggen dat mijn kritiek op jvc niet onderbouwd is :)
Dennis

Bericht door Dennis »

dat heb ik ook nooit beweerd, dus dat scheelt :)
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

.. ik heb 1x in m'n leven een JVC autoradio gekocht.
Binnen 3 weken wassie verrot .... wel keurig netjes van de Halfords m'n geld terug gekregen wat ik meteen weer terug gaf omdat ik er een Pioneer van kocht die het wel goed deed maar 3 maanden later door een tering junk uit m'n auto werd gejat.

Conclusie .... koop nooit een JVC :idea:



:rofl:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Mjah zo kunnen we wel even door gaan! Zo hoor ik meerdere mensen zeggen (niet hier) "koop nooit een ROVER"
En kijk eens wat een maloten er allemaal op dit forum zitten! :)
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hahaha ... daar zit wat in ja :rofl:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

De Pioneer RDS CD-Tuner met MP3/WMA DEH-P 3600 MP ziet er wel goed en mooi uit.

Morgen sollicitatie gesprek, als het iets wordt koop ik em zeker :P

Ehj kijk hier eens
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Ik heb zelf deze radio, bevalt me utistekend! Kan mp3/wma files afspelen en wat mij vooral aanspreekt - onafhankelijke parametrische equalizen. Zo kun je de achterspeakers meer bass geven dan de voorspeakers. Dit is in mijn geval ideaal aangezien ik geen subwoofer heb maar ik mijn (grote) hoedenplankspeakers moet gebruiken voor het bass-effect.

Greetz,
Robert

p.s. ik zie net op het plaatje dat dit een iets geupdate versie is van het model dat ik heb, maar er zit vrijwel geen verschil in. Ik kan je in ieder geval wel zeggen dat 't een mooie radio is, met subwoofer uitgang ook enzo
Ewout

Bericht door Ewout »

Rob 416 Si schreef:De Pioneer RDS CD-Tuner met MP3/WMA DEH-P 3600 MP ziet er wel goed en mooi uit.

Morgen sollicitatie gesprek, als het iets wordt koop ik em zeker :P

Ehj kijk hier eens
Sow das een goeie prijs, Jaartje geleden was die pioneer nog 300 euri's

heeft m'n gezanik over jvc toch wat opgeleverd :mrgreen:
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Morgen moet ik in Haalem zijn voor mijn werk, en dat komt toch een partij mooi uit! Kreeg net het mailtje van prijzenslag.com dat ik mijn
KD-G801 van JVC mag ophalen!!!! :)

IK WEL EEN JVC! :)
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Ewout

Bericht door Ewout »

MoRaX schreef:IK WEL EEN JVC! :)
veel plezier er mee :)
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

Ik wilde nog even mededelen dat ik gekozen heb voor de DEH-P3600MP van Pioneer! Leuk ding hoor, kga em z.s.m. inbouwen en dan maar hopen dat ie het goed doet en mooi geluid geeft. :mrgreen:


Picca:
Afbeelding
Ewout

Bericht door Ewout »

perfecto :P

veel plezier er mee 8)
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

goede keus
Prospero

Bericht door Prospero »

Goed... Ik ga me ook ff mengen in deze discussie :P

Ik denk zelf dat het verschil tussen JVC en Pioneer verwaarloosbaar is. Ik heb zelf diverse HU's van beide merken gehad (ja, ik wissel vaak van HU, hou van een beetje afwisseling en ik handel een beetje in die dingen ;)) en ik vind ze allebei gewoon erg goed. Uiteraard is een HU van RF of Alpine een betere unit, maar die zijn gewoonlijk ook veel duurder. Ik heb nu zelf het topmodel van JVC (de KD-SH9012, de DV5000 staat op de planning) en ben daar zeer over te spreken. Het geluid is mooi strak en gecontroleerd, de amps spelen beter door deze HU dan met mijn ouwe van Pioneer.

Nu blijft zoiets natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar de JVC die ik nu heb heeft 4-volts pre-amp uitgangen en daardoor weet je dus gewoon dat deze HU een beter en gecontroleerder signaal afgeeft naar de amp waardoor het geluid dus ook beter klinkt. Mijn ouwe Pioneer had 2-volts uitgangen en ik denk dat daar al een heel groot gedeelte van het verschil in gaat zitten.

Kortom, tis gewoon een kwestie van smaak, maar ik denk dat de HU die je nu gekocht absoluut een hele goede keuze is ! Maar je had ook niet mis kunnen gaan met die JVC hoor ;)
Plaats reactie