Airco

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Rob 416 Si

Airco

Bericht door Rob 416 Si »

Hi again,

Ik vroeg me af of de mensen die hier online zitten met een 416 Si een airco hebben en zo ja hoe hij verwerkt zit in het dashbord.

Bij de 416 Si - hatchback uit `95 staat namelijk in de specificaties dat hij een handbediende airconditioning standaard aan boord heeft. Nu heb ik er eentje uit september 95 (eerste maand van productie) dus het zou kunnen dat ze dit pas ietsjes later doorgevoerd hebben.

Bij voorbaat dank voor de reacties,

Rob.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

mijn opa heeft er 1, de aircobediening bestaat uit 1 knop. "A/C" als ik me niet vergis, met een blauw ledje erin.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Ik heb er ook ene van september 95 en ook geen airco :(

Maar de ouders van een vriend hebben een 420 SLi en die hebben het nog niet eens dus die database zal wel niet zo nauwkeurig zijn. Ik heb daar al meer dingen in gevonden die niet kloppen(bij ander merken).

Zijn de laatste cijfers van jou nummerbord toevallig 70?

Gr. Tomas
Tommer

Bericht door Tommer »

ik denk niet dat airco ooit standaard is geweest op instapmodellen van de 400-reeks.

Wel op de duurdere versies.

Ook is het altijd manuele airco geweest, naast het toestje voor de recirculatie van de lucht met inderdaad een fel blauw led-je.

Had toevallig nog een foto van m'n console in m'n GSM zitten:
Afbeelding

Je ziet de airco knop linksonder: A/C.
Dennis

Bericht door Dennis »

blauw ledje :?:
bij mij is tie geel 8)
416sí señor

ik denk niet dat airco ooit standaard is geweest op instapmodellen van de 400-reeks.

Wel op de duurdere versies.
Grapje. De Si en de SLi zijn geen instapmodellen.
Het heeft te maken met het bouwjaar of het standaard is. Punt is dat de carbase database aangeeft dat het wel standaard in alle Si modellen af '95 zit. ;)

Gr. Tomas
Rob 416 Si

Maar het zit er dus niet in.
Let's sue em!

Het knopje wat jullie laten zien is hetzelfde als in de handleiding staat en die zit er dus idd niet op. Helaas pindakaas!

Toch bedankt iig.
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Hoelang heb je die auto dan ???
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
416sí señor

Ook interessant, eerst de auto kopen en je dan afvragen of er airco opzit. :lol:

En Rob, eindigt je kenteken nou op 70 of niet? Zo ja, zie ik je wel eens rijden ;)

Gr. Tomas
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Dat bedoel ik niet, want het kan natuurlijk zo zijn dat de Verkoper heeft aangegeven dat de auto is uitgerust met airco...
Aangezien jij als leek het verschil niet kan zien tussen een auto met of zonder airco ben je overtuigd dat er een airco op zat..

Als dit het geval is, ben je als consument zo goed bescherm dat je de verkoper/bedrijf erop kan aanspreken dat je airco wil....

Dank u wel voor de nederlandse wetgeving met betrekking tot de consumentenbescherming :mrgreen:
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Rob 416 Si

Ik heb em particulier gekocht, en het boeit me eigenlijk ook niet bijster veel dat het er niet opzit. Hooguit een beetje jammer.

En mijn nr. bord eindigt op 80.

grtz.
Plaats reactie