Rover 216i cabrio 1993. schijfremmen krom
Geplaatst: zo dec 08, 2013 10:46 pm
Mijn Rover is weer door de apk gegaan.. ondanks kromme schijfremmen.
Nu is mijn vraag hoe het kan dat mijn schijfremmen steeds kormtrekken. De Rover heb ik in juni aangeschaft voor 500 euro , er was wel wat mis mee.
ondertussen heb ik de radiator vervangen, nieuwe einduitlaat erop, en de schijfremmen vervangen en blokjes..
maar na een tijdje komt de tril in het stuur weer terug. Kan het aan de uitlijning liggen dat je schijfremmen kromtrekken?
De toeren zitten als je hem koud start op ongeveer 2000, nu heb ik ergens gelezen dat als je de ingnition (sleutel) op stand II zet en 5 keer op gaspedaal drukt je een reset kunt doen, klopt dit?
Nog een vraag: Ik heb een bluetooth obd2 scantool van ebay, is er iemand bekend met het aansluiten van een obd2 scanner op de 3pin aansluiting op de ecu van de oude rovers, en kan dit eigenlijk wel werken? op ebay verkopen ze adapters van 3pin naar obd2 namelijk..
Sorry voor de vele vragen. [/img]
Nu is mijn vraag hoe het kan dat mijn schijfremmen steeds kormtrekken. De Rover heb ik in juni aangeschaft voor 500 euro , er was wel wat mis mee.
ondertussen heb ik de radiator vervangen, nieuwe einduitlaat erop, en de schijfremmen vervangen en blokjes..
maar na een tijdje komt de tril in het stuur weer terug. Kan het aan de uitlijning liggen dat je schijfremmen kromtrekken?
De toeren zitten als je hem koud start op ongeveer 2000, nu heb ik ergens gelezen dat als je de ingnition (sleutel) op stand II zet en 5 keer op gaspedaal drukt je een reset kunt doen, klopt dit?
Nog een vraag: Ik heb een bluetooth obd2 scantool van ebay, is er iemand bekend met het aansluiten van een obd2 scanner op de 3pin aansluiting op de ecu van de oude rovers, en kan dit eigenlijk wel werken? op ebay verkopen ze adapters van 3pin naar obd2 namelijk..
Sorry voor de vele vragen. [/img]