Pagina 1 van 2

Hele mooie zt-t v8 op mp

Geplaatst: wo sep 04, 2013 10:05 pm
door R.de.heus
http://link.marktplaats.nl/705793562

Erg verleidelijk jammer genoeg te duur

Geplaatst: wo sep 04, 2013 11:01 pm
door mixtuurorgel
De ZT V8 kun je maar uitzoeken, zowel in Duitsland en Belgie volop te koop gezien met van alles en nog wat natuurlijk niet te duur
maar wel in gebruik, anders had ik al lang één.

Geplaatst: wo sep 04, 2013 11:38 pm
door Edgar
Zou niet direkt stellen dat deze te duur is ;) Te duur in gebruik, ja, maar deze prijs vind ik persoonlijk erg scherp voor zo'n wagen ;)

Geplaatst: do sep 05, 2013 7:57 am
door mg-zs
mixtuurorgel schreef:De ZT V8 kun je maar uitzoeken, zowel in Duitsland en Belgie volop te koop gezien met van alles en nog wat natuurlijk niet te duur
maar wel in gebruik, anders had ik al lang één.
Bedoel je een ZT of ZTT
Volgens mij zijn er weining ZTT V8 in NL

Geplaatst: do sep 05, 2013 8:09 am
door mixtuurorgel
Ja dat klopt, vanmorgen kreeg ik weer één in mijn mail box maar ook slechts een ZT.
Toch verrekte jammer dat er geen leuke dieseltjes meer worden aangeboden laat staan een ZTT diesel.

Geplaatst: do sep 05, 2013 2:56 pm
door Edgar
mixtuurorgel schreef: Toch verrekte jammer dat er geen leuke dieseltjes meer worden aangeboden
Wat schuift het? :mrgreen: :mrgreen:


Heb nog wel een mooie, alleen wil hem helaas niet kwijt :mrgreen:

Geplaatst: do sep 05, 2013 4:07 pm
door matthias117
echte mannen rijden met een diesel! 8) :mrgreen:
jammer genoeg véél te duur in gebruik

Geplaatst: vr sep 06, 2013 4:54 pm
door Peter Sely
matthias117 schreef:echte mannen rijden met een diesel! 8) :mrgreen:
jammer genoeg véél te duur in gebruik
Bwoah, in NL ligt het omslagpunt veel hoger heb ik begrepen, in België loont het al iets vlugger denk ik. Bovendien, in geval van een 75 of ZT is een diesel toch voordeliger omdat je niet om de haverklap met koppakkingsproblemen zit, die BMW diesel is best wel robuust.

Geplaatst: vr sep 06, 2013 7:09 pm
door Pim
De V8 is niet te vergelijken met de andere benzine motoren van Rover.
Het is een Mustangmotor die feitelijk heel robuust is en eigenlijk geen koppakkingsproblemen kent.
Bovendien zit er net als bij de diesel een distributie ketting in.

LPG verdragen trouwens de cilinderkoppen op den duur niet. En voor een G3 installatie is de MG of Rover V8 niet vrijgegeven.

Er is eigenlijk maar één echt minpuntje aan de V8 maar dat behoeft geen verdere uitleg :mrgreen:

Groet, Pim

Geplaatst: vr sep 06, 2013 8:41 pm
door RickO
Dat minpuntje neem ik voor lief. Het rijdt en klinkt geweldig!

Geplaatst: vr sep 06, 2013 9:47 pm
door bam
Er stond ooit eens een rechts gestuurde rover 75 v8 met nederlands kenteken op MP voor ik geloof 3.500 euro.
Toen ik belde stond hij er net op maar was al weg. :? Wat ik er mee wilde weet ik niet maar hebben wilde ik hem wel 8)

Geplaatst: vr sep 06, 2013 10:01 pm
door hAz
Vier en half jaar geleden gekeken naar een Rover 75 Tourer met V8.... Niet gekocht toen vanwege de beenruimte voor, ontbreken van het reservewiel en de vraagprijs. Ben wel benieuwd waar die gebleven is maar weet zo 't kenteken niet meer.
Hoeveel zijn er van de 75 Tourer V8 geleverd hier?

hAz

Geplaatst: vr sep 06, 2013 10:05 pm
door hAz
Peter Sely schreef: om de haverklap met koppakkingsproblemen zit....
????? :shock: ?????

'k Weet niet wat jij met je auto's doet????

Geplaatst: vr sep 06, 2013 10:11 pm
door Thomas
@hAz

Zie hier: http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?p=302594#302594

Is de enige 75 Tourer V8 in Nederland en LHD zijn er totaal naar verluidt 3.

Geplaatst: vr sep 06, 2013 10:25 pm
door hAz
Hm... dat is hem niet... Vreemd, die ik bekeken heb was MK1 en zwart... Ga eens zoeken of ik de bestanden nog heb want ben nu wel heel benieuwd waar die gebleven is.
Morgen weet ik meer!

Adios.

Geplaatst: vr sep 06, 2013 10:57 pm
door Peter Sely
hAz schreef: ????? :shock: ?????

'k Weet niet wat jij met je auto's doet????
Ik doelde dan uiteraard meer op de andere benzineversies (oa 1.8 )