Stoute cross nunspeed 20/21 september 2013
Stoute cross nunspeed 20/21 september 2013
Zijn er nog mensen op dit forum die mee rijden met de stoutecross in nunspeet?
http://stoutecrossnunspeet.nl/Actueel/t ... fault.aspx
Zo ja welke klasse en welke auto?
http://stoutecrossnunspeet.nl/Actueel/t ... fault.aspx
Zo ja welke klasse en welke auto?
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
jawel,
Ben zelf momenteel even n nieuwe aan het bouwen maar dit was mn oude
Deze is gemaakt in nunspeet
En de tigra van mn broer
A-stra heb ik 123 geen foto's van
Ben zelf momenteel even n nieuwe aan het bouwen maar dit was mn oude
Deze is gemaakt in nunspeet
En de tigra van mn broer
A-stra heb ik 123 geen foto's van
Laatst gewijzigd door JD op vr mei 24, 2013 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk om te zien waar jullie mee bezig zijn.
Ik heb de zwarte Corsa wel eens voorbij zien komen op het forum. Ziet er nog goed uit voor een cross auto (nog wel). Ben benieuwd hoe die er na een aantal rondes uitziet
Wel een hele mooie kooi in de zwarte Corsa btw.
Ik ben er bij deze cross ook weer bij. Weet nog niet zeker of ik me daadwerkelijk inschrijf om te crossen.
Ik heb de zwarte Corsa wel eens voorbij zien komen op het forum. Ziet er nog goed uit voor een cross auto (nog wel). Ben benieuwd hoe die er na een aantal rondes uitziet
Wel een hele mooie kooi in de zwarte Corsa btw.
Ik ben er bij deze cross ook weer bij. Weet nog niet zeker of ik me daadwerkelijk inschrijf om te crossen.
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
Die kooi laten we maken bij iemand die bij gerald woont, kost €100,- voor het buigen incl. staal ( zelf lassen )
Maar in Nunspeet heb je niet zo'n proff kooi nodig hoor.
Alleen de hoofdrolbeugel is verplicht hier en die mag gelast zijn, dus hoeft niet gebogen te zijn.
Om je in te schrijven hoef je niet uit de regio te komen.
Hoe ze dr uitzien na een paar crossen valt 100% mee.
Zo'n auto als die van mij kost zo'n €3000,- ( arbeid niet meegerekend ) om hem klaar te krijgen, dus er mag in onze klasse niet gebeukt worden
Daarnaast rijden wij landelijk, dus niet alleen in Nunspeet. Nunspeet rijden wij meer mee voor t bier drinken
Owjah, en als de inschrijving niet vol is kun je je na die tijd online inschrijven
En ik verwacht dat er wel plekken overblijven gezien het inschrijfgeld verhoogd is vorig jaar
Maar in Nunspeet heb je niet zo'n proff kooi nodig hoor.
Alleen de hoofdrolbeugel is verplicht hier en die mag gelast zijn, dus hoeft niet gebogen te zijn.
Om je in te schrijven hoef je niet uit de regio te komen.
Hoe ze dr uitzien na een paar crossen valt 100% mee.
Zo'n auto als die van mij kost zo'n €3000,- ( arbeid niet meegerekend ) om hem klaar te krijgen, dus er mag in onze klasse niet gebeukt worden
Daarnaast rijden wij landelijk, dus niet alleen in Nunspeet. Nunspeet rijden wij meer mee voor t bier drinken
Owjah, en als de inschrijving niet vol is kun je je na die tijd online inschrijven
En ik verwacht dat er wel plekken overblijven gezien het inschrijfgeld verhoogd is vorig jaar